ارسلان فتحی پور رئیس کمسیون اقتصادی ادوار(هشتم و نهم) مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش قیمت طلا و سکه و ارز در بازارهای مالی علاوه بر اینکه روی معیشت مردم تاثیر میگذارد، روان جامعه را تحت تاثیر گذاشته است.
رئیس سازمان بورس گفت: تا پایان مهر 1402 بیش از 61 میلیون کد سهامداری صادر شده و اکنون از این تعداد حدود 41 میلیون سهامدار در بازار فعال هستند.
قیمت نفت در معاملات روز دوشنبه بازار آسیا بعد از آن که با عقب نشینی ارتش رژیم صهیونیستی از جنوب غزه، تنش‌ها در خاورمیانه کاهش یافت، بیش از یک درصد ریزش کرد.
براساس اعلام برخی کاربران، اینترنت در کشور از ساعاتی پیش با اختلال و کندی همراه شده است که احتمال می‌رود مشکل و اختلال از یکی از اپراتورهای مخابراتی باشد که توسط مسئولان مربوطه در حال بررسی است.
معاون سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: تعداد مسافران سفرهای جاده‌ای از طریق حمل‌ونقل عمومی سه درصد کاهش داشت اما تعداد سفرهای ناوگان عمومی سه درصد و تردد اتوبوس‌ها پنج درصد رشد داشت.
بانک مرکزی اعلام کرد به زودی لیست دریافت کنندگان ارز کالایی را به منظور شفاف سازی منتشر می‌کند.
مزایده فردای باشگاه استقلال به دلیل نبود خریدار لغو شد.
آمریکا قصد دارد بیش از 6 میلیارد دلار به شرکت سامسونگ الکترونیکس اهدا ‌کند تا به این سازنده تراشه کره جنوبی کمک کند فعالیت خود را فراتر از پروژه اعلام شده در تگزاس، گسترش دهد.
مسکو توضیح داد که چرا بریکس توسعه یافته نام خود را حفظ خواهد کرد.
بیت‌کوین از بالاترین رکورد تاریخ خود عقب‌نشینی کرد و رالی کریپتو متوقف شد.