قیمت هر اونس طلا امروز با 0.51 درصد افزایش به 2341 دلار و 59 سنت رسید.
رئیس سازمان ملی استاندارد با بیان اینکه پلتفرم نیسان وانت آبی یک بن سازه‌ی 56-57 ساله است ، گفت:دوستان اصرار دارند که این رنگ آپشن آن است،گفتیم آقا یک حرکتی یک اصلاح بهبودی روی این خودرو بزنید گفتند نه این اصلا کل برندش به همین رنگش است.
امروز در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هر گرم 3 میلیون و 526 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 41 میلیون و 400 هزار تومان است.
هر اونس طلای جهانی امروز دوشنبه 1.1 درصد کاهش یافت و به 2305 دلار و 9 سنت در هر اونس رسید.
سخنگوی صنعت برق گفت: بر اساس مصوبه هیئت وزیران و با هدف مدیریت مصرف برق، ساعت کار ادارات از ١٥ خرداد تا ١٥ شهریور تغییر می‌کند.
سامانه «کالا به فی» سامانه‌ای برای نظارت بر بازار، حمایت از مصرف‌کنندگان و دریافت نظرات و شکایات در خصوص نمایشگاه‌های بهاری و فروشگاه‌های منتخب طرح عید تا عید راه‌اندازی شد.
با تداوم غفلت از اصلاح رویه واردات از محل صادرات که منجر به قیمت‌گذاری کالاها براساس ارز بازار آزاد و غیر رسمی شده است، شاهد اثرگذاری دلار تلگرامی در قیمت‌گذاری کالاهایی هستیم که هم زمان بخشی از آن صادر و بخشی در بازار داخل عرضه می‌شود.
دبیر فدراسیون طیور با ارسال نامه ای به وزیر جهاد کشاورزی گفت: قیمت ارزی و ریالی نهاده‌ها به‌گونه‌ای تعیین شود که واردات آن اقتصادی بوده و ضمانت واردات منظم آن از سوی بخش خصوصی دچار چالش و بحران نشود.
گزارش‌ها حاکی است که ارزش بیت کوین در 24 ساعت گذشته 10.16 درصد کاهش یافته و به 65958 دلار رسیده است.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 8 سنت معادل 0.09 درصد کاهش به 85 دلار و 34 سنت رسید.