در حالی که چندی پیش رقم 500میلیارد تومانی اعلامی توسط روابط عمومی وزارت ورزش برای هریک از سرخابی‌ها تکذیب شد، به‌تازگی رئیس سازمان خصوصی‌سازی این رقم را به‌عنوان قیمت پایه برای هر یک از دو تیم استقلال و پرسپولیس تأیید کرده است.
سازمان هواشناسی کشور طی اطلاعیه ای با هشدار نسبت به بارش های سیل آسا در روزهای 11 و 12 فروردین اعلام کرد: در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده در 21 استان باران، رگبار، رعد و برق و آبگرفتگی معابر روی خواهد اد.
بازار خودرو در سال 97 شاهد اتفاقات عجیب و غریبی بود.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: تعمیرات بدنه محصولات آسیب‌دیده گروه خودروسازی سایپا در سیل اخیر به صورت رایگان انجام خواهد شد.
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ابراز امیدواری کرد با تمهیداتی که اندیشیده خواهد شد قیمت اینترنت هم در حوزه اینترنت ثابت و هم موبایل افزایش پیدا نکند.
با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی و پلیس راهور کشور برای تردد نداشتن در جاده‌های کشور، مصرف بنزین سراسر کشور در روز سه‌شنبه (ششم فروردین‌ماه)کاهش یافت و رقم 88 میلیون و 700 هزار لیتر را ثبت کرد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: حفظ وضع موجود تولید واشتغال شاه بیت برنامه های این وزارتخانه در سال 98 است.
بهزاد شیری به عنوان مدیرعامل جدید پست بانک ایران منصوب شد.
فرمانده پلیس راه آهن کشور گفت: تمامی خطوط ریلی کشور به غیر از مسیر بین‌المللی گرگان - اینچه برون آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی است.
با توجه به آنکه مناطق شمالی و جنوب غربی ایران تولیدکننده میوه، سبزی، سیفی جات و تا حدودی گوشت هستند، پیش بینی کارشناسان حوزه تولید این دست محصولات خوراکی آن است که سیل اخیر تاکنون تاثیری بر بازار نداشته است.