در دنیای امروز سرطان و بیماریهایی نظیر آن، گریبان میلیونها نفر را گرفته و متاسفانه تعداد زیادی از مردم وقتی به فکر تشخیص و درمان بیماری خود می‌افتند که دیگر خیلی دیر شده است.
هر چند از 25 اسفندماه سال 1397 افزایش 20 درصدی قیمت بلیت اتوبوس اعمال شد، اما با اتمام تعطیلات نوروزی با وجود اظهارنظرهای مختلف شاهد کاهش قیمت‌ها بر مبنای نرخ‌های تعیین شده در سال گذشته هستیم.
معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: برآورد اولیه حاکی از خسارت دیدن 151 هزار واحد مسکونی در استان های سیل زده کشور است.
معاون وزیر راه گفت: سیل های چند هفته اخیر به 14 هزار و 700 کیلومتر از راه های شریانی، اصلی، فرعی و روستایی خسارت وارد کرد.
شرکت همراه اول ارائه مکالمه رایگان در مناطق سیل‌زده استان لرستان را تمدید کرد.
قیمت نفت برای نخستین بار در سال جاری میلادی از 70 دلار فراتر رفت و در پایان معاملات هفته گذشته به 70 دلار و 34 سنت رسید.
تاریخش به افزون بر هشت هزار سال می رسد با جاذبه های فراوان تاریخی، مذهبی و طبیعی مشهور که ماهانه پذیرای ده ها یا صدها گردشگر است اما حتی یک هتل هم ندارد؛ شهرستان ری در جنوب پایتخت که گردشگران امکان اقامت شبانه را در آنجا پیدا نمی کنند.
یک عضو کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر اینکه مسئولان حوزه مسکن نمی‌توانند بر روی عوامل بیرونی مؤثر در قیمت‌ها حوزه مسکن اثر بگذارند، گفت: مسئولان حوزه مسکن می‌توانند با اقدامات حمایتی وارد شوند و تا حدودی قیمت‌ها را کنترل کتند.
بر اساس اعلام معاونت علمی و فناوری ایران جزء 20 کشور اول و در گزارش بانک جهانی جزء 30 کشور اول مهاجرفرست دنیا قرار ندارد.
نتایج جدیدترین تحقیقات صورت گرفته حاکی از آن است که حملات سایبری به بانک‌ها با حمایت دولت‌های مختلف در جهان رو به گسترش و افزایش خواهد رفت.