نتایج یک تحقیق نشان داد که با فراهم کردن امکان اشتغال برای زنان، پدیده طلاق کاهش می‌یابد. توجه به این موضوع در شرایط فعلی اقتصاد ایران از اهمیت زیادی برخوردار است.
‌یک مقام مسئول در پتروشیمی تندگویان با اعلام اینکه دود مشاهده شده در این پتروشیمی مشکل خاصی نبوده است، گفت: همگی واحدها در سرویس هستند.
به همت کانون پتنت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، 104 پتنت در دفاتر ثبت اختراع خارجی گرنت شد.
بانک مرکزی با توجه به روند صعودی ویروس کرونا در کشور و لزوم کاهش مراجعات حضوری به شعب، ضمن تأکید بر ارائه هرچه بیشتر خدمات غیرحضوری به هم وطنان توسط شبکه بانکی، در بخشنامه‌ای سقف خدمات مبتنی بر کارت را افزایش داد.
رواج قاچاق مواد اولیه، آن هم به دلیل ارزان بودن، موجب شد دولت با راه‌اندازی سامانه بهین‌یاب در خرید و فروش محصولات یارانه‌ای بورسی دخالت کند. اما این دخالت، نه تنها نتیجه موثر نداشته بلکه باعث شکل گیری فسادی از جنسی مشابه قاچاق شده است.
شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) با انتشار اطلاعیه ای، فرایند آگاهی سهامداران سهام عدالت از کارگزار ناظر خود را اعلام کرد.
بورس معاملات امروز را صعودی آغاز کرد و شاخص کل از آغاز معاملات تا این لحظه با 57 هزار و 832 واحد رشد به یک میلیون و 799 هزار و 553 واحد رسیده است.
کارشناس اقتصادی معتقد است بانک‌ها از سال 1398 و تا خرداد ماه سال جاری، با استفاده از تورم و رونق یک ساله بورس توانستند ناترازی موجود در صورت‌های مالی خود را کاهش داده و حتی به سوددهی برسند.
بانک مرکزی نرخ رسمی 47 ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ تمام ارزها ثابت ماند.
معاون وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت (صمت) و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از احیا و راه اندازی مجدد 314 واحد صنعتی از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.