در حالی که خوش بینی ها نسبت به تمدید کاهش تولید نفت از سوی گروه اوپک پلاس افزایش یافته و جهان به تدریج در حال ترمیم تبعات اقتصادی شیوع ویروس کروناست قیمت نفت امروز به بالاترین رقم حدود 3 ماه گذشته رسید.
سخنگوی گمرک گفت: روزهای تعطیل 14 و 15 خرداد، همه مرزهای تجاری ایران با اقلیم کردستان عراق به غیر از مرز باشماق، فعال است.
در حالی که کاهش ارزش دلار موجب تقویت بازار شده و در عین حال خوش بینی اقتصادی و امیدها به اتخاذ اقدامات محرک اقتصادی بیشتر افزایش اشتها برای ریسک پذیری و رشد شاخص های بورس را به دنبال داشته قیمت طلا امروز شاهد نوسان محدودی بود.
قیمت مسکن در انگلیس در پی شیوع کرونا و بحران اقتصادی ناشی از آن بیشترین سقوط را در ماه مه نسبت به بیش از یک دهه تجربه کرد در حالی که تعداد وام‌های مسکن نیز با کاهش جدی مواجه شده است.
کارشناس اقتصادی گفت: حدود 70 درصد از بازار تقاضا در حوزه مسکن، تقاضای دلالی است و این موضوع بحران مسکن را افزایش داده است.
یک گزارش رسمی دولتی نشان داد که با کاهش تقاضای جهانی ناشی از پاندمی کرونا، صادرات کره‌جنوبی در ماه می با سقوط دو رقمی روبرو شده است.
منابع آگاه صنعت نفت خبر دادند که برترین صادرکننده نفت جهان، عربستان سعودی، در نظر دارد قیمت نفت خام خود در آسیا را برای تحویل در ماه جولای افزایش دهد.
نرخ 32 ارز از جمله یورو و پوند در مقایسه با دیروز افزایش و قیمت 4 ارز کاهش یافت؛ همچنین نرخ دلار و 10 ارز دیگر نیز ثابت ماند.
تمام دارندگان سهام عدالت که مدیریت مستقیم را انتخاب کرده اند، می توانند با مراجعه به درگاه sahamedalat.ir از وضعیت دارایی خود در 36 شرکت بورسی مطلع شوند.
مدیرعامل هلدینگ زر عرضه اولیه سهام شرکت زرماکارون را در گرو اعلام مدیران شرکت بورس عنوان کرد.