سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از بارش برف و باران در جاده‌های 16 استان و تردد نیمه سنگین در آزادراه کرج-قزوین خبر داد.
قیمت هر دلار آمریکا(اسکناس) امروز شنبه 23 فروردین 99 در صرافی‌های بانکی بدون تغییر نسبت به آخرین معاملات هفته گذشته، 15600 تومان است.
گمرک ایران تسهیلات جدیدی را برای ترخیص فوری کالاهای مقابله با کرونا از گمرکات در نظر گرفته که بر اساس آن، ترخیص اقلام بهداشتی قبل از تخصیص ارز مجاز است.
بزرگ ترین بانک آمریکایی چشم انداز تیره ای از اقتصاد این کشور ترسیم کرد.
یکی از بزرگترین شرکت های هواپیمایی در آمریکا هشدار داده است که در اثر شیوع بیماری کرونا، تعداد مسافرهایش در برخی از پروازها به طور متوسط درحال کاهش به کمتر از 10 نفر است.
پرواز ویژه از مقصد آمستردام به تهران در 4 اردیبهشت برای بازگرداندن ایرانیان انجام می‌شود.
یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس افزایش 21 درصدی حداقل مزد کارگران را معادل «افزایش ضریب جینی و شکاف درآمدی» دانست و گفت: گویا فاصله گذاری اجتماعی تنها در تعیین حداقل حقوق ⁧‫کارگران‬⁩ به دقت اجرا شده است.
قاسمی معاملات بازار سرمایه را در سال جاری با شیبی ملایم پیش بینی کرد و گفت: بازارسرمایه امن ترین محل برای حفظ ارزش دارایی هاست. البته تاکید می کنم که برای سرمایه‌گذاری در بورس باید افق سرمایه‌گذاری را بلندمدت در نظر گرفته و از رفتارهای هیجانی پرهیز کرد.