گزارش‌هایی از سوی کاربران فیس بوک در فضای مجازی منتشر شده است نشان می‌دهد که این شبکه اجتماعی برای ساعاتی از دسترس کاربران خارج شده است.
رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیر با اشاره به اینکه در افزایش حقوق بازنشستگان بهترین مدل انتخاب شد، گفت: در مجموع دریافتی هیچ بازنشسته‌ای در سال جاری کمتر از 1.9 میلیون نیست.
بر اساس اعلام مرکز آمار ایران، نرخ بیکاری در سال 97، با افزایش 0.1 درصدی به 12 درصد رسیده است.
تسلا مدل 3 پرفروش‌ترین خودروی برقی در سوئیس شناخته و معرفی شد.
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه 1224واحد رشد کرد.
سرپرست معاونت بهره برداری فرودگاهی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از توقف پرواز های فرودگاه امام‌ خمینی (ره) در تاریخ 29 فروردین ماه 1398 از ساعت 7 تا 11:30 صبح خبر داد.
گمرک ایران طبق مصوبه هیات وزیران، تغییر، اصلاح و حذف 528 ردیف تعرفه گمرکی در سال جاری را اعلام و ابلاغ کرد.
بازار مسکن هر سال در فروردین ماه درگیر خواب بهاری است اما امسال افت معاملات گویا بیش از سالهای قبل است چرا که قیمت اوراق تسه برای اولین بار در چهار سال گذشته به کانال 40 هزارتومان سقوط کرد.
رئیس انجمن فروشندگان سیم کارت و گوشی می‌گوید: چنانچه در ماه رمضان نرخ ارز به سمت نزولی حرکت کند قیمت موبایل ارزان خواهد شد اما بالعکس این موضوع هم وجود دارد. ممکن است با عدم مدیریت بانک مرکزی بازار ارز با برخی تنش‌ها مواجه شود که همین موضوع قیمت موبایل را گران می‌کند.
ابلاغیه جدید بیمه مرکزی ایران مبنی بر هزینه مابه‌التفاوت بیمه شخص ثالث در سال 98 قیمت خودروها را دستخوش تغییراتی کرده است.