قیمت طلا و سکه در بازار امروز (25 اردیبهشت) کاهش یافته و دلار نیز در صرافی‌های بانکی ثابت مانده است.
به نظر می‌رسد که گوگل سرانجام تصمیم گرفته که در مورد یکی از مهم‌ترین و معروف‌ترین پروژه‌های خود تحت‌عنوان فیوژا اطلاعات مختصری را منتشر کند.
مدیر مرکز تحقیقات و مطالعات باروری ابرها از موکول‌سازی بارورسازی ابرها در سال آبی آینده و اعمال تغییرات احتمالی در این فرآیند خبر داد.
ارزش بیت کوین با جهشی بزرگ از 8000 دلار نیز گذشت.
قیمت هر بشکه نفت برنت امروز با 6 سنت معادل 0.1 درصد افزایش به 70 دلار و 27 سنت رسید.
هواپیمایی کیش در بازه زمانی فروردین ماه سال گذشته تا 11 اردیبهشت امسال 26.6 میلیون یوان چین ارز دولتی از بانک مرکزی دریافت کرده است.
بارندگی‌های اخیر باعث شده این بار برخلاف سال‌های گذشته همراه با اسم تابستان دغدغه کم آبی به گوش نرسد و به نظر می‌رسد ذخیره سدهای تهران پاسخگوی نیاز شهروندان تهرانی است؛ به طوری که پیش‌بینی‌ها از پر شدن سدهای تهران تا اواخر خردادماه حکایت دارند.
اگر افزایش نرخ ارز را مهم‌ترین عامل گرانی کالاها بدانیم که طی یک سال گذشته عاملی اجتناب‌ناپذیر بوده، اما عوامل دیگری مانند سودجویی برخی فروشندگان از اسم رجیستری و یک بام و دو هوای واردات گوشی و مشکلات واردکنندگان و اختلال‌های چندباره در سامانه همتا، افزایش قیمت گوشی را پررنگ‌تر کرده و سریال گرانی این کالا هنوز هم ادامه دارد.
شرکت اچ‌تی‌سی (HTC) در بخش گوشی‌های هوشمند مبتنی بر بلاک‌چین نیز آغاز به کار کرده و به نظر می‌رسد که قصد دارد به زودی از یک محصول مجهز به این فناوری رونمایی کند.