رئیس اتحادیه بنگاه‌های مسافربری با انتقاد از کیفیت و قیمت لوازم یدکی گفت: علی‌رغم رشد هزینه‌ها و صدور مجوز افزایش تعرفه‌ها، هنوز نرخ‌ها را افزایش نداده‌ایم.
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی البرز گفت: هنوز بازار خرید و فروش کولر رونق نگرفته است.
چرا مردم ایران، با وجود منابع سرشار خدادادی، نمی‌توانند مانند کشورهای کوچک حاشیه جنوبی خلیج فارس با عایدی فروش نفت زندگی مرفهی داشته باشند؟
گمرک ایران در بخشنامه ای رفع ممنوعیت صادرات سیب زمینی و پیاز را به گمرکات اجرایی کشور ابلاغ کرد.
تصور کنید صبح از خواب بیدار می‌شوید، دست و رویی آب می‌زنید، چای را آماده می‌کنید، کودک دلبندتان را می‌بوسید، پرده‌ها را کنار می‌زنید و پنجره را باز می‌کنید تا هم به آفتاب سلامی دوباره کنید و هم هوای تازه را به داخل خانه دعوت کنید اما ناگهان با یک دیوار آجری دقیقا چسبیده به پنجره خانه‌تان مواجه می‌شوید!
به نظر می‌رسد که هواوی از چندی پیش سعی داشته که یک فروشگاه آنلاین و اینترنتی برای توسعه و ارائه اپلیکیشن برای محصولات خود طراحی کند که جایگزین گوگل پلی استور شود.
حداقل دستمزد کارگران رسمی، کارکنان قراردادی مدت‌معین و کارکنان قراردادی مدت‌موقت وزارت نفت در سال 98 نسبت به سال 97، به‌طور میانگین 36.5 درصد افزایش یافته و این اضافات در سامانه جامع نیروی انسانی صنعت نفت تغذیه شده است.
اهواز - ادارات و سازمان‌های دولتی خوزستان از امروز همانند روال فصل تابستان سال‌های قبل با ساعت کاری جدید فعالیت می‌کنند.