روند کاهش قیمت‌ خودرو عاملی شده تا کمتر خرید‌وفروشی در بازار انجام شود بر همین اساس اکثر کسانی که در گرانی، خودرو خریداری کردند امروز فروشنده هستند اما خبری از خریدار نیست.
با تشدید نگرانی‌های تجاری، قیمت‌های نفت افت کرد، اما تداوم کاهش تولیدات اوپک و تنش‌های خاورمیانه، افت قیمت‌ها را محدود کرد.
رشد شاخص بورس نشان از رونق دارد و سیگنال‌های مثبت به بازار سرمایه می دهد.
بانک مرکزی شرایط و ضوابط قانونی گرفتن وام 30 میلیون تومانی قرض‌الحسنه ازدواج را برای هر یک از زوج‌ها اعلام کرد.
کمیته امداد امام خمینی (ره) با اعلام رتبه برتر بانک مسکن در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی به مددجویان، از اقدامات این بانک تقدیر کرد.
دانش آموزان عزیز کمتر از دو هفته فرصت دارند تا با ارسال عکس یا نقاشی خود در جشنواره #معلم_محبوب_من بانک سرمایه شرکت کنند.
برای خرید و فروش ملکی که در رهن بانک قرار دارد، راه‌های مختلفی وجود دارد اما مطمئن‌ترین روش از نگاه کارشناسان بانکی، تغییر نام تسهیلات به نام خریدار جدید و به دنبال آن انتقال قانونی سند است.
یک صاحبنظر حوزه مسکن تبعات مداخله نادرست در بازار اجاره را تشریح کرد.
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت که تخلف دولت در عدم اجرای افزایش حقوق کارکنان شاغل و بازنشسته به ویژه برای حقوق‌های 2/5 تا 5 میلیون تومان محرز تشخیص داده شده است.
در حالی وزارت راه و شهرسازی در حال فراهم سازی زیرساخت‌های ساخت 400 هزار مسکن است که برخی کارشناسان معتقدند این برنامه در یک فاصله زمانی 3 ساله روی بازار مسکن تاثیرگذار خواهد بود.