سفته های جدید که توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی تهیه شده است از (11 تیرماه) در شعب بانک ملی ایران عرضه می شود.
کار در معدن همواره یکی از مشاغل سخت در تمام جهان شناخته می‌شود. کار سنگین، ایجاد آسیب‌های شغلی، حقوق و مزایای ناکافی و... از جمله مهم‌ترین مشکلاتی است که کارگران معدن با آن دست‌ و پنجه نرم می‌کنند و در این بین نیز نمی‌توان از بروز بیماری‌هایی که به واسطه این شغل بروز می‌کنند، غافل بود.
سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران شدید تا فردا در استان‌های گیلان، مازندران و دامنه‌های شمالی البرز خبر داد و نسبت به وقوع طوفان‌های تندری در 7 استان هشدار داد.
یک کارشناس اقتصادی سه مزیت عمده صندوق های زمین و ساختمان را تشریح کرد.
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با کاهش 1410واحدی مواجه شد.
بسیاری از کارشناسان بر این باورند که ساختن چند حساب کاربری در اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی به کاربران کمک می‌کند که مسائل خصوصی زندگی خود را از مسائل کاری خود جداسازی کنند و از بسیاری از مشکلات احتمال جلوگیری کنند.
کارشناسان فعال در حوزه فناوری به تازگی خطاب به کاربران به منظور جلوگیری از خاموش شدن گوشی به علت شارژ کم باتری، راهکاری ارائه داده‌اند.
باتوجه به اینکه بسیاری از صاحب‌نظران و کارشناسان، شرافت کار دستفروشان را بیشتر از قاچاق‌فروشان می‌دانند، گزارش‌ها از آمار بالای اشتغال افراد در این نوع کسب و کارها حکایت دارد و گسترش روز افزون آن را نشانه بحران در ساختار اقتصاد کشور قلمداد می‌کند.
کارشناسان و محققان دریافته و اعلام کرده‌اند که در میان تمامی فناوری‌های جدید معرفی‌شده، تنها برخی از آنها بسیار تأثیرگذار و پایدار خواهند بود.
دبیر ستاد تنظیم بازار از افزایش قیمت محصولات لبنی در راستای بالا رفتن قیمت شیر خام خبر داد و گفت: از طی هفته‌های گذشته و پس از ابلاغ این مصوبه، قیمت سه محصول پرلبنی مانند شیر، ماست و پنیر نیز افزایش یافته است.