مدیران بخش‌های مختلف آبفای استان تهران ضمن تشریح آخرین وضعیت تامین آب در تهران تاکید کردند آب شهر کاملا از نظر کیفیت استاندارد است.
قیمت خرید دلار امروز در شعب ارزی بانک‌ها 11هزار و 945 تومان تعیین شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران ضمن تشریح آخرین وضعیت اجرای طرح فاضلاب پایتخت، از تمرکز این شرکت روی تکمیل تصفیه‌خانه‌ها خبر داد.
سازمان هواشناسی از بارش باران و وزش باد موقتی طی امروز، فردا، جمعه و شنبه آینده در 13 استان کشور خبر داد.
بررسی قیمت مسکن در تهران حاکی از آن است یک واحد مسکونی 300 متری در پونک با قیمت 1.5 میلیارد تومان و آپارتمان 60 متری در آپادانا با قیمت 230 میلیون تومان معامله شده است.
تنها شیوه پرداخت عوارض الکترونیکی آزادراهی به صورت خودکار و بدون نیاز به انجام تراکنش بانکی به ازای هر نوبت تردد، ذیل بستری است که بانک مسکن آن را طراحی کرده است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد که پروازهای مسافری فرودگاه پیام از هفته آینده مجدداً شروع خواهد شد.
آمارها حاکی است که پایتخت‌نشینان در هفته جاری با میزان مصرف سه میلیون و 700 هزار مترمکعب آب، رکورد بی‌سابقه مصرف در شبانه‌روز را زدند، به‌طوری‌که تاکنون در پایتخت شاهد این میزان مصرف آب در طول یک روز نبوده‌ایم. همچنین پیک مصرف برق به عدد 57 هزار و 681 مگاوات رسید تا بر این اساس رکورد جدیدی در مصرف برق هم به ثبت برسد.
در حالیکه سرپرست سازمان توسعه تجارت از صادرات 120 میلیون دلار آبنبات خبر داده که با استفاده از شکر دولتی تولید شده‌اند، دبیر انجمن صنفی صنایع قند و شکر اعلام کرد که این درست نیست که شکر به نام مردم و با ارز دولتی وارد و تبدیل به آبنبات صادراتی به نفع عده‌ای خاص شود. این افراد باید مابه‌التفاوت ارز دولتی و آزاد که به جیب زده‌اند را باز گردانند.
رویکرد صبر معامله‌گران تا برگزاری نشست بانک مرکزی آمریکا باعث شد روند صعودی دلار متوقف شود.