معاون وزیر راه و شهرسازی افزایش 46 درصدی اجاره مسکن را نشان دهنده شکست مصوبه تعیین سقف 25 درصدی افزایش اجاره بها ندانست.
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام تهران گفت: در راستای ادامه توزیع مرغ گرم با قیمت مصوب 25 هزار تومان در روزهای جمعه، امروز هم 10 و نیم تُن مرغ به میادین میوه و تره بار تهران رسید.
رئیس کمیته نیرو کمیسیون انرژی مجلس گفت: با توجه به جمیع شرایط کنونی حداقل تا سال 1402 نمی‌توان 12هزار مگاوات برقی که کمبود داریم را جبران کرد بنابراین خاموشی‌های برنامه‌ریزی شده ادامه خواهد داشت.
معاون حسابرسی امور مالیاتی تهران از ایجاد سامانه برخط قانون جدید مالیات بر ارزش افزوده برای رفع موانع قانونی خبر داد.
قیمت بزرگترین رمزارز جهان به رشد خود ادامه داد و از 59 هزار دلار فراتر رفت تا رشد این ماه خود را به 28 درصد برساند و به رکورد تاریخی 65 هزار دلاری خود نزدیک‌تر شود.
پرطرفدارترین ارز رمزنگاری شده جهان یعنی بیت کوین روز جمعه با خوش بینی معامله گران در مورد احتمال تصویب اولین صندوق قابل معامله آتی بیت کوین (ETF) در ایالات متحده، به بالاترین رقم خود از ماه مه رسید.
داده های صنعت خودروسازی اروپا که روز جمعه منتشر شد، نشان می دهد که ثبت نام برای دریافت خودروهای صفر در ماه سپتامبر بیش از 25 درصد کاهش یافته است.
بررسی موسسه فاینانس بین‌المللی (IIF) نشان می دهد صعود قیمت نفت در سال جاری به تولیدکنندگان نفت خاورمیانه کمک می کند 165 میلیارد دلار مازاد حساب جاری در سال 2021 داشته باشند در حالی که سال گذشته با شش میلیارد دلار کسری روبرو شده بودند.
مدیرعامل بانک جی پی مورگان گفت: مشتریان بانک ما افراد بالغ هستند و وقتی بخواهند با پولشان بیتکوین بخرند نمی توانیم جلویشان را بگیریم اما وظیفه ما این است که تا جای ممکن نسبت به مخاطرات چنین کاری به آن ها هشدار دهیم.