دبیر ستاد تنظیم بازار گفت: با تلاش‌های انجام شده، قیمت مرغ که به 36000 تومان رسیده بود کاهش یافت و به نرخ مصوب تنظیم بازار نزدیک شد.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: کنترل ترازنامه بانک‌ها مطابق مصوبه شورای پول و اعتبار از دی ماه سال جاری اجرایی و بر این اساس هرسه ماه یک بار توسط بانک مرکزی کنترل خواهد شد.
قیمت دلار آمریکا(اسکناس)، امروز شنبه 22 آذر 1399 برای خرید در صرافی‌های بانکی به 25 هزار و 70 تومان و برای فروش به 26 هزار و 70 تومان رسید.
قیمت نفت در معاملات روز جمعه تحت تاثیر نگرانیها نسبت به تاثیر محدودیتهای کرونایی جدید روی تقاضا که پیشرفت به سوی برنامه واکسیناسیون انبوه را تحت الشعاع قرار داد، کاهش پیدا کرد اما ششمین رشد هفتگی متوالی را به ثبت رساند.
روابط‌عمومی بانک آینده در خصوص مزایده فروش سهام شرکت توسعه بین‌الملل ایران‌مال اطلاعیه ای صادر کرد.
درحالی کم کم به زمان واریز سود مشمولان سهام عدالت نزدیک می‌شویم که طبق آخرین اخبار، سهام‌دارانی که روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده بودند، باید برای دریافت سود حتما در سامانه سجام ثبت نام کنند؛ فرایندی که با گذراندن 13 مرحله انجام خواهد شد.
احتمال اعمال تحریم های جدید اتحادیه اروپا و آمریکا ضد ترکیه باعث ریزش لیر شد.
جان الکان به عنوان مدیرعامل جدید فراری انتخاب شد.
رییس خانه اقتصاد ایران و ترکیه گفت: نخستین قطار تجاری مستقیم میان ترکیه و چین چند روز قبل حرکت خود را از استانبول به سمت شرق آسیا آغاز کرده است.
موسسه کپیتال اکونومیکس در گزارشی پیش بینی کرد اقتصاد چین سال آینده رکورددار رشد اقتصادی در بین اقتصادهای بزرگ باشد.