پس از پنج ماه نرخ تورم هلند مجددا از یک درصد عبور کرد.
ایالت های شرقی و شمالی، بیشترین آسیب را از کرونا دیده اند.
وزیر راه و شهرسازی درباره نرخ نامه انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: قیمت گذاری وظیفه دولت نیست و طبق قانون، بر اساس عرضه و تقاضا تنظیم می‌شود.
رئیس کمیته اصلاح ساختار بودجه مجلس از نامه رئیس مجلس به رئیس جمهور درباره بودجه خبر داد و گفت:در این نامه تاکید شده مجلس لایحه 1400 را بدون اصلاحات ساختاری نمی‌پذیرد.
رئیس کل بانک مرکزی درحالی صبح امروز به عراق سفر کرد که پیش از این سفرهایی به منظور پیگیری آزادسازی منابع ایران به این کشور داشت؛ احتمال آزادسازی منابع ایران در عراق بالاست.
برخی اخبار منتشره در فضای مجازی مبنی بر استعفای رییس کل بانک مرکزی تکذیب شد.
در صورت تصادف با خودروهای گران‌قیمت، لاکچری و به اصطلاح غیرمتعارف، پرداخت خسارت روند متفاوتی را طی خواهد کرد.
مرکز پژوهش‌های مجلس در گزارشی رشد پایه پولی، کاهش صادرات به دلیل شیوع کرونا و کاهش نرخ سود بین بانکی را عامل افزایش نرخ ارز و تورم در تابستان 99 اعلام کرد.
شورای رقابت تا بررسی وضعیت کنونی حمل و نقل هوایی، هرگونه افزایش قیمت بلیت هواپیما را متوقف و درخواست کرد نرخ نامه جدید عملیاتی نشود.
بر اساس آخرین آمار و اطلاعات ثبت شده از دوربین های تردد شمار در حال حاضر مشکلی در محورهای مواصلاتی کشور وجود ندارد و آزاد راه کرج ـ تهران، آزادراه قزوین ـ کرج و آزادراه تهران ـ کرج بیشترین تردد وسایل نقلیه را طی 24 ساعت گذشته تجربه کردند.