تکلیف حذف دهک‌های بالای درآمدی برای چندمین سال متوالی، در حالی پیش روی دولت قرار دارد که حداقل می‌تواند 10 هزار میلیارد تومان از محل آن در شرایط موجود صرفه‌جویی کند، اما این که دولت به حذف پردرآمدها وارد می‌شود یا این که مانند گذشته محتاطانه عمل می‌کند و اقدام جدی در این رابطه صورت نمی‌گیرد، جای سوال دارد.
پیش بینی می شود نرخ بیکاری در آمریکا تا 19.8 درصد افزایش یابد که یک رکورد پس از پایان جنگ جهانی دوم است. نرخ بیکاری آمریکا در ماه آوریل 14.7 درصد بود.
براساس گزارش مرکز پژوهشهای مجلس، ریشه‌های وضعیت کنونی اقتصادی کشور در پنج دسته قابل تقسیم است.
رایتل در خصوص موضوع انتشار اطلاعات پنج و نیم میلیون مشترک این اپراتور رایتل اعلام کرد اخبار منتشره درخصوص درخواست فرد باجگیر از رایتل کذب محض است و حدس اصلی رایتل در خصوص نشر اطلاعات، توسط منشاء انسانی مربوط‌ به سال 94 و پیش از آن است.
شرکت هواپیمایی ائروفلوت روسیه به تازگی از ضرر و زیان های گسترده خود در بحران پاندمی کرونا خبر داده است.
بیشتر شاخصهای بورسی مهم جهان امروز نیز صعودی بودند.
مشکلات بخش مسکن با همت نمایندگان مجلس یازدهم قابل اصلاح بوده و آنها می‌توانند با اقدام عاجل، بی‌عملی دولت و کم‌کاری نمایندگان سابق را جبران کنند.
شرکت‌های آلمانی که در پی شیوع کرونا با بحران اقتصادی شدیدی روبرو شده اند، برای پرداخت دستمزد 7.3 میلیون کارمند و کارگر خود در ماه مه، از طرح کمک مالی دولت استفاده کردند.
در بازار ارز، طلا و سکه امروز قیمت‌ها ثابت ماند.
معاون بازار بورس اوراق بهادار تهران اعلام کرد: برای تعیین میانگین قیمت شرکت‌های موجود در سهام عدالت، معاملات این سهام بعد از ساعت معاملاتی بازار است.