درحالی که در مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، تعرفه اینترنت ثابت به صورت هزینه‌ اتصال به اینترنت و حجم مصرف منصفانه آمده است، در صورت تمام شدن مصرف منصفانه، کاربران نباید بار دیگر هزینه‌ای برای اتصال بدهند.
یک استخراج‌کننده‌ بیت‌کوین می‌گوید پس از مطالعه درباره‌ی ارزهای دیجیتال تصمیم به استخراج یکی از معروف‌ترین آن‌ها گرفته و می‌گوید برای استخراج، به دانش خیلی خاصی نیازی نیست و با آگاهی از پیکربندی دستگاه ماینر اقدام به این کار کرده است.
مدیر امور اعتباری بانک مسکن جزییات دو نوع بیمه واحدهای مسکونی مهر را تشریح کرد.
حبس در آسانسور و سقوط از یک برج، حتما کابوس دلخراشی است! اگر بدانید تقریبا تمامی آسانسورهای ایران غیراستاندارد هستند، احتمالا این کابوس دلخراش را جدی‌تر می‌گیرید.
رئیس اتحادیه فروشندگان آهن و فولاد تهران با بیان اینکه ما نه در گرانی و نه در ارزانی آهن دخالتی نداریم، گفت: آهن فروشان بلاتکلیف تر از دیروز هستند و هیچ تدبیری برای آنها اتخاذ نمی‌شود.
پس از افزایش سه برابری قیمت و اجاره بهای مسکن در خیلی از شهرهای ایران همچون مشهد، حال بازار آن وارد رکود عمیقی شده؛ نه خرید و فروشی می شود و نه خانه ای بین مستاجر و مالک جابه جا می‌شود.
قیمت مسکن در آگهی‌های فروش املاک که بر اساس شواهد، حذف آن تا حدود اندکی در کاهش التهابات بازار مسکن موثر بود، بعد از کمتر از سه ماه مجددا بازگشت و هم‌اکنون در فضای مجازی قیمت‌ها درج می‌شود.
قائم مقام اتحادیه خوراک دام با بیان اینکه وزارت صنعت بدون دریافت نظر کارشناسی وزارت جهاد کشاورزی قیمت سبوس را 50 درصد افزایش داد گفت: 30 درصد انواع جیره دامی سبوس است و این امر منجر به افزایش قیمت دوباره فرآورده‌های لبنی و گوشت می‌شود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات می‌گوید ودیعه‌های دریافتی از مردم به ازای فروش خطوط تلفن همراه در قالب سهام شرکت همراه اول در اختیار مردم قرار می گیرد.
بررسی آمارهای منتشر شده وزارت صنعت، معدن و تجارت حاکی از تولید 42 هزار و 200 تن لاستیک خودرو در بهار 98 و افت 21.6 درصدی آن در مقایسه با پارسال است.