در حالی که به دنبال انتشار آمارهای مثبت از بازار کار آمریکا شاخص ها در بورس وال استریت شاهد رشد بوده، قیمت طلا روز جمعه افزایش داشت.
ارزش کل معاملاتی بورس کالا طی سالی که گذشت در سه بخش بازار فیزیکی، بازار قراردادهای مشتقه و بازار مالی به رقمی بیش از 1786 هزار و 305 میلیارد و 631 میلیون ریال رسید که در مقایسه با سال 96 با رشد 52 درصدی رو به رو شد.
سرپرست سازمان توسعه صادرات، جزئیاتی از ارزش متوسط کالاهای صادراتی ایران به عراق در سال 97 را تشریح کرد.
مرکز مدیریت راه‌های کشور از تردد روان در محورهای منتهی به شمال کشور خبر داد و اعلام کرد: 11 محور شریانی کشور تا اطلاع بعدی مسدود است.
سازمان جهانی خواروبار و کشاورزی سازمان ملل اعلام کرد قیمت جهانی لبنیات در ماه مارس 6.2 درصد نسبت به ماه قبل و قیمت گوشت 0.4 درصد افزایش یافته است.
سازمان هواشناسی با اعلام آغاز بارش‌ها در نواری غربی کشور از بارش باران و برف طی امروز، فردا و روز یکشنبه در 16 استان خبر داد.
گندم یکی از محصولات اساسی است که در سرتاسر دنیا تولید می‌شود و تولید هر کشوری برای حفظ تقاضای مردمش اهمیت دارد اما برخی از کشورها تولید مازاد دارند که به آنها برای کسب درآمد بیشتر کمک می‌کند.
درحالی که بسیاری از مسئولان دولتی و ناظر بر بازار برخلاف فروشندگان و تولیدکنندگان معتقد بودند که نرخ 11 هزار و 500 تومانی برای تمام مرغ‌های موجود در سطح بازار است، اما در چند روز گذشته این نرخ تنها برای مرغ عرضه دولتی رعایت می‌شود.
شرکت ویتول که بزرگترین بازرگان نفت مستقل جهان است، انتظار دارد اوپک و متحدانش حداقل تا ژوئن به توافق کاهش تولید ادامه دهند زیرا بازار هنوز متوازن نشده است.
در سه ماهه اول 2019، قیمت مسکن در لندن 3.8 درصد در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته سقوط کرد، که این بیشترین سقوط قیمت از 2009 تا کنون بوده است.