یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با انتقاد از وعده های انتخاباتی کاندیداها برای افزایش یارانه ها، تاکید کرد: به نظر می‌رسد برخی نامزدهای بهترین روش جذب رای را سبقت گرفتن در بالا بردن مبلغ پرداختی یارانه می‌دانند.
یک تحلیلگر بازار سرمایه، به بررسی وضعیت بازار سرمایه پرداخت و گفت نشانه هایی از تعادل در بازار سرمایه نمایان شده است و هرچند تا انتخابات نمی‌توان انتظار رشد چشم گیری از بازار داشت، اما می‌توان امیدوار بود که بازار راه تعادل خود را پیدا کرده است.
دبیر انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی با بیان اینکه گوشی‌های وارداتی در فرآیندهای مختلف از تایید نمونه توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و بازرسی‌های سازمان حمایت، بررسی می‌شود، گفت: اگر احصا شود که کالای واردشده توانسته این همه سامانه را دور بزند، باید فکری برای این موضوع کرد که تاکنون این موضوع تایید نشده است.
معاون گردشگری که حدود دو ماه پیش از امهال وام کرونا تا شهریورماه 1400 خبر داده بود، اکنون در اظهارات تازه‌ای علت امهال نشدن این وام را توضیح داد.
توییتر هشت روز پس از بازگشایی فرآیند بررسی هویت افراد برای دریافت تیک آبی، بررسی درخواستهای عمومی را متوقف کرد.
چندی پیش مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کشور در مورد احتمال قطعی آب در 101 شهر قرمز خبر داد که طبق گفته کارشناسان با روند فعلی مدیریت قطعی آب چندان دور از ذهن نیست.
همزمان با تأیید عزم رئیس‌جمهور برای برکناری‌ عبدالناصر همتی از ریاست‌کلی بانک مرکزی، باید منتظر معرفی رئیس‌کل جدید بانک مرکزی در روزهای آتی باشیم.
نوزدهمین مرحله یارانه معیشتی دوشنبه 10 خردادماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران روز یکشنبه 9 خرداد ماه میزبان عرضه 2 هزار تن سیمان سفید، 5 هزار تن سیمان تیپ 5 و 76 هزار و 200 تن سیمان تیپ 2 است.