اول سال تاکنون طبق آمار بانک مرکزی بالغ بر 5میلیارد دلار ارز صادراتی به کشور بازگشته است؛البته فعالان اقتصادی معتقدند با اصلاحات بیشتر در بخشنامه‌ها، کار می‌تواند سرعت بیشتری بگیرد.
بانک مرکزی نرخ 47 ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ 16 ارز مانند یورو و پوند نسبت به روز پنج‌شنبه گذشته افزایش و قیمت 21 واحد پولی دیگر کاهش یافت. نرخ دلار و 9 ارز نیز ثابت ماند.
قیمت هر بشکه نفت برنت در پایان معاملات دیروز با 20 سنت افزایش به 66 دلار و 72 سنت رسید.
74 درصد ثروت جهان در اختیار 10 کشور است.
قیمت مسکن در بسیاری از مناطق جنوب تهران نسبت به دو سال قبل بیش از 150 درصد افزایش یافته و هم‌اکنون برای خرید یک آپارتمان معمولی در این محله‌ها باید حدود 400 میلیون تومان فراهم کرد.
بررسی نرخ بیکاری افراد 10 ساله و بیشتر نشان می‌دهد که 10.8 درصد از جمعیت فعال (شاغل و بیکار) در فصل بهار بیکار بوده‌اند که نسبت به فصل مشابه سال قبل 1.3 درصد کاهش داشته است.
درپی انصراف دولت از حذف ارز 4200 تومانی، قرار شد پرداخت ارز ترجیحی برای واردات کالاهای اساسی ادامه یابد اما این ارز برای برخی کالاها از جمله گوشت حذف و قرار شد به مردم برگردد، اما پس از گذشت ماه‌ها هنوز مشخص نشده این سود کلان چگونه خرج شده و اگر خرج معیشت مردم شده، به چه نحوی بوده است؟
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه قرار نیست وام خرید مسکن افزایش یابد، از برنامه‌هایی برای ارائه امتیاز ویژه به صاحبخانه‌های منصف خبر داد.
قیمت دلار امروز یکشنبه ١6 تیرماه ٩٨ در صرافی‌های بانکی به کانال ١٣ هزار تومانی بازگشت؛ اگرچه تفاوت اندکی میان این نرخ با بازار آزاد وجود دارد.
در صورت فوت صاحب یک حساب قرض‌الحسنه باید در اولین فرصت وضعیت تازه صاحب حساب به اطلاع بانک برسد.