بانک مرکزی امروز (یکشنبه بیست و پنجم مهرماه 1400) نرخ رسمی 46 ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ تمام ارزها بدون تغییر باقی ماند.
معاون نخست وزیر روسیه اعلام کرد مصرف داخلی گاز به رکورد بالایی رسیده اما مسکو همچنان آماده است در صورت درخواست اروپایی‌ها، عرضه گاز به اروپا را افزایش دهد.
براساس آمار بهره‌برداری از سدهای مخزنی کشور تا پایان 23 مهرماه حجم آب موجود در مخازن سدها 28 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.
امروز بورس کالا میزبان عرضه 42 هزار تن آهن اسفنجی، 50 هزار تن گندله سنگ آهن و حدود 200 هزار تن سیمان است.
به گفته روح الله دهقان، مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس، امروز برخی از سرورهای سایت TSETMC با مشکل مواجه شده است. دلیل این اختلال در حال بررسی است.
امروز 25 مهر ماه، شرکت بورس انرژی میزبان عرضه محصول 4 است.
رشد اخیر قیمت نفت که برخی رسانه‌های بین‌المللی از آن به عنوان بحران قیمت انرژی یاد می‌کنند، سبب شد تا قیمت فلزات هم با رشد مناسبی در هفته گذشته مواجه شود.
در هفته گذشته سفرهای مردم رکوردهای جدیدی را شکست و به بالاترین میزان در سال جاری هم رسید و میانگین تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی از دو میلیون خودرو هم عبور کرد.
صادرات LPG ایران در اکتبر به 440 هزار تا 450 هزار تن در مقایسه با 556 هزار تن در سپتامبر، کاهش پیدا می کند اما در ماه میلادی آینده بهبود خواهد یافت.
سازمان هواشناسی با اشاره به بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید در برخی استان‌ها از کاهش دما طی روزهای پایانی هفته در نیمه شمالی کشور خبر داد.