سازمان هواپیمایی کشوری ضمن اعلام این‌که "سلیمان‌ایر" مجوزی برای فعایت در ایران ندارد نسبت به کلاهبرداری افراد سودجو به مردم هشدار داد.
مدیر عامل یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با بیان این‌که بلاکچین یک بستر و زیرساخت برای برقراری جریان اعتماد در مبادلات تجاری است، گفت: بلاکچین امکان ایجاد اسناد مشترک بین طرفین را به شکلی فراهم می‌کند که غیرقابل انکار و تغییر باشد و با ایجاد شفافیت، میزان فسادپذیری فرآیندها را کم می‌کند و رمز ارزها یکی از کاربردهای آن هستند که در پرداخت و مبادلات مالی و نگهداری از دارایی‌ها استفاده می‌شوند.
مدیرعامل توانیر گفت: برنامه های وزیر پیشنهادی نیروی دولت سیزدهم در بخش برق الزامات و بایدهای صنعت برق بوده و باید هرچه سریع‌تر و با قوت آغاز شود تا مردم و صنعت برق از منافع آن منتفع شوند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به برنامه وزیر پیشنهادی صنعت گفت که وی شجاعت لازم را نیز برای اداره این وزارتخانه دارد.
سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از تردد روان وسایل نقلیه در محورهای شمالی کشور و ترافیک سنگین در آزاد راه کرج-قزوین خبر داد.
بهبود اقتصادی در کشورهای دارای نرخ بالای واکسیناسیون، رشد اقتصاد جهان را در سال جاری میلادی تا 5.3 درصد بالا می‌برد.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال که دیروز 0.7 درصد کاهش یافته بود، امروز با 8 سنت معادل 0.12 درصد افزایش به 69 دلار و 11 سنت رسید.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.21 درصد افزایش به 1790 دلار و 2 سنت رسید.
مدیرکل دفتر حمل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از کاهش مدت زمان شارژ کارت سوخت خودروهای سنگین از یک ماه به دو هفته و همچنین پرداخت فوری کرایه حمل کالاهای اساسی خبر داد.
هند با اجرای سیاست جدید برای تجاری کردن مخازن فدرال از طریق اجاره دادن فضای آنها، فروش نفت از ذخایر نفت استراتژیک خود را آغاز کرد.