قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی امروز شنبه 25 مرداد 99 در معاملات بازار آزاد تهران به 10 میلیون و 500 هزار تومان رسید.
رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی از کاهش 10 هزار تومانی قیمت تخم مرغ از ماه گذشته تا کنون خبر داد.
مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری بورس اوراق بهادار با بیان این که تاکنون 1.9 میلیون نفر سهام عدالت خود را فروخته اند، گفت: 5 هزار و 600میلیارد تومان به حساب این افراد واریز شده است.
از آن‌جا که رئیس کل بانک مرکزی هفت اقدام این بانک برای اصلاح نظام بانکی را تشریح کرده و به اعتقاد کارشناسان اقتصادی اصلاح ناترازی بانک‌ها نقش مهمی در اجرای موفق سیاست‌های پولی و ارزی یا روش‌های تامین کسری بودجه دارد و موجب ثبات اقتصاد ایران می‌شود، بهتر است تا با جزئیات این اصلاحات بیشتر آشنا شوید.
رئیس جمهور در حکمی «جعفر سرقینی» را به عنوان سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب کرد.
ندری با اشاره به گمانه زنی‌های انجام شده در خصوص نرخ ارز در سررسید اوراق سلف نفتی تصریح کرد:علیرغم تمام پیشرفت‌هایی که در علم اقتصاد رخ داده امکان اینکه اتفاقات دو سال آینده را به طور دقیق برآورد کنیم وجود ندارد و این کار شبیه بخت آزمایی و شانسی است.
صادرات محصولات کشاورزی در 4 ماهه نخست سال جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل به لحاظ ارزش و وزن به ترتیب 16 و 25 درصد رشد نشان می دهد.
معاون وزیر راه گفت: کسانی که در مهلت تعیین شده نسبت به افتتاح حساب و واریز وجه اقدام نکنند جزو انصراف دهندگان و حذفی‌های طرح اقدام ملی مسکن به شمار می‌روند.
سرپرست سابق وزارت صنعت، معدن و تجارت طی پیامی به تولیدکنندگان و صادرکنندگان اعلام کرد که در جهت تحقق جهش تولید با هدف ایجاد اشتغال همه تلاش خود را به کار بسته است.
مدیرعامل بورس انرژی گفت: اوراق سلف نفتی که در روز یکشنبه آینده (26 مردادماه) در بورس انرژی عرضه می‌شود با آنچه که رییس جمهوری در روز چهارشنبه گذشته در مورد آن صحبت کرده‌ متفاوت است و به آن مربوط نیست.