برای نحوه تعیین تعرفه مشترکان صنعت برق، ایران به پنج منطقه اقلیمی تقسیم‌بندی شده است که برای مناطق عادی نظیر تهران که از گرمای شدیدی برخوردار نیستند، الگوی مصرف ماهانه 300 کیلووات ساعت در نظر گرفته شده و در شهری همانند اهواز این رقم حدود 3000 کیلووات ساعت است.
انتظار می رود کسری بودجه سالانه آمریکا رکورد بشکند.
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه ورود مسکن به بازار بورس، باعث تبدیل سرمایه‌های مردم به مسکن شود، گفت: البته این کار سختی است و محل به محل و ساختمان به ساختمان متفاوت است.
مدیرعامل هلدینگ برق و انرژی صبا گفت: زمانی که احداث نیروگاه خوزستان مطرح شد، بحث صادرات برق از طریق مرز شلمچه به عراق را دنبال کردیم اما تاکنون این صادرات انجام نشده است البته مجوز کاغذی صادرات برق از این نیروگاه به عراق را از وزارت نیرو گرفته‌ایم.
شاخص‌های مهم بورسی در اروپا بر خلاف همتایان آمریکایی خود ریزش کردند.
دبیر انجمن صنفی صنایع بیسکویت، شیرینی و شکلات ایران با اشاره به افزایش قیمت مواد اولیه این صنف، از احتمال افزایش 15 تا 20 درصدی قیمت این محصولات خبر داد.
غول نفتی BP حدود 15 درصد از نیروی کار خود معادل 10 هزار شغل را با هدف کاهش هزینه‌ها در بحبوحه سقوط قیمتهای نفت بر اثر شیوع ویروس کرونا تعدیل می‌کند.
بررسی گزارشهای مرکز آمار ایران نشان می‌دهد، افزایش تورم گروه مسکن، آب و.. تقریبا 7 درصد بوده که این آمار با وضعیت واقعی بازار مسکن همخوان نیست.
تولید ناخالص داخلی آمریکا در سه ماهه اول سال جاری میلادی 4.8 درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته است و پیش بینی می شود این رقم برای سه ماهه دوم برابر با 20 درصد باشد.
سازمان هواشناسی با پیش بینی بارش باران و وزش باد در برخی استان‌ها طی آخر هفته از رگبار پراکنده طی روزهای شنبه و یکشنبه آینده در استان‌های شمال غربی خبر داد.