نتایج تازه‌ترین تحقیقات صورت گرفته نشان می‌دهد که بسیاری از تلویزیون‌های هوشمند تبدیل به یک ابزار مناسب برای ردیابی و جاسوسی از اطلاعات کاربران شده‌اند.
گزارش امروز قیمت خودرو حاکی از افزایش قیمت برخی از خودروهای ایران خودرو در بازار است.
امروز در بازار طلا در ادامه روند چند روز گذشته قیمت سکه تمام باز هم کاهش یافت ولی قیمت‌ها در بازار ارز با تغییر خاصی مواجه نشد.
ارزیابی وزیر از آینده قیمت مسکن
سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس فرد مخالف با طرح ساماندهی خودرو را به مناظره زنده تلویزیونی دعوت کرد و گفت: باید برای مردم شفاف شود که این طرح به سود یا ضرر مصرف کننده است.
بر اساس اعلام شرکت مدیریت منابع آب ایران، در تاریخ های 20 و 21 مهر ماه بارندگی‌هایی در استان‌های گیلان، مازندران و گلستان به‌وقوع خواهد پیوست.
عضو کمیسیون انرژی مجلس حمله اخیر به نفتکش ایرانی در دریای سرخ را اقدامی مذبوحانه دانست وتاکید کرد: این اقدامات تاثیری منفی بر اراده مردم ایران ندارد، بلکه باعث می شود با صلابت بیشتری از منافع خود دربرابر تهدیدات دفاع کند.
سانحه پیش‌آمده برای دو دستگاه اتوبوس حامل زائران ایرانی اربعین، تعیین تکلیف پوشش بیمه‌ای آسیب‌دیدگان و جان‌باختگان حوادث اربعین را بیش از پیش ضروری ساخت.
حدود پنج ماه از مصوبه دولت درباره افزایش بهای آب و برق که از افزایش سالانه هفت درصدی بهای آب شرب و برق حکایت داشت، می‌گذرد. مصوبه‌ای که به گفته مسوولان، مزیت آن جلب توجه مشترکان به الگوی مصرف و درنهایت کاهش میزان مصرف بود اما به نظر می‌رسد این هدف فعلا محقق نشده و میزان مصرف برق کاهش نداشته است.
مدیرکل مبارزه با پولشویی سازمان مالیاتی گفت: بانک مرکزی متعهد است که اطلاعات حساب‌هایی با گردش مالی بالای 5 میلیارد تومان را در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار دهد.