سامانه نهاب (سامانه یکپارچه حاوی اطلاعات هویتی مشتریان) در بانک سرمایه راه اندازی شد.
ابهامات پیرامون عرضه نفت در بازار جهانی و تحریم‌های آمریکا علیه ایران و ونزوئلا و شبهه درمورد توانایی سایر تولیدکنندگان برای جبران عرضه‌ای که به این ترتیب از دست رفته، شائبه‌هایی برای افزایش قیمت نفت تا 100 دلار به‌ وجود آورده است.
طبق آخرین آمار، 77 درصد از شبکه جمع‌آوری فاضلاب در کلان‌شهر تهران اجرا شده و امسال نیز حدود 14 هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های فاضلاب استان تهران در نظر گرفته شده است.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: پیش بینی می‌شود امسال 11 میلیون تن گندم تولید شود و بر این اساس، نیازی به واردات گندم نداریم.
شعب منتخب بانکی امروز قیمت ارز مسافرتی را بدون کارمزد 17 هزار و 55 تومان اعلام کرده‌اند.
بانک مرکزی نرخ 47 ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ همه ارزها نسبت به روز گذشته ثابت ماند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت:قیمت خودروهای دست دوم خارجی حدود سه هزار دلار بوده و این در حالی است که ارزان‌ترین خودروی تولیدی در کشور حدود 50 میلیون تومان است.
نرخ تورم مجارستان تا پایان ماه آوریل به حدود چهار درصد رسید.
پالایشگاه‌های نفت در سراسر آسیا، برای جبران از دست دادن نفت ایران و ونزوئلا ناچار شده‌اند نفت تولیدکنندگان خاورمیانه از ابوظبی گرفته تا عمان را با قیمت بالاتری خریداری کنند.
از آنجاکه یکی از مهم‌ترین سوالات کاربران اپلیکیشن واتس اپ چگونگی حذف حساب کاربری آنها یا قابلیت delete account است، این گزارش به آموزش چگونگی انجام این کار می‌پردازد.