سخنگوی سازمان تعزیرات به سخنان رئیس قوه قضائیه درباره قیمت خودرو واکنش نشان داد.
هر دلار آمریکا امروز 13 هزار تومان و هر یورو 14 هزار و 250 تومان در بانک‌ها خریداری شد که نسبت به روز گذشته کاهش قیمت داشت اما سکه و طلا امروز افزایش قیمت را تجربه کردند.
قیمت هر دلار آمریکا(اسکناس)، امروز دوشنبه 21 بهمن 98 در صرافی‌های بانکی، برای خرید 13300 تومان و برای فروش 13600 تومان است.
وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به این که نقدینگی وارد شده به بازار سهام دلیل اصلی رشد و رونق شاخص و قیمت سهام شرکت‌ها است، تاکید کرد: بورس حباب ندارد.
محمد شریعتمداری از تعیین سقف انعقاد قرارداد موقت با کارگران مشاغل پروژه ای در راستای ارتقای امنیت شغلی خبر داد.
ذخایر ارزی چین تا پایان ژانویه از 3.11 تریلیون دلار گذشت.
مدیرعامل شرکت بورس اوراق بهادار تهران درمورد راه اندازی بازار برتر در بورس گفت: تغییر در ساختار باید در زمان مناسب اتفاق بیفتد و فعلا در سال جاری در حوزه راه اندازی بازار برتر اقدامی انجام نخواهیم داد.
پس از تحریم فروشگاه آنلاین اپل و حذف برخی اپلیکیشن‌ها از گوگل‌استور، ظاهرا اکنون نوبت سامسونگ شده که باب جدیدی از تحریم‌ها را علیه ایران باز کند.
مدیر مرکز مطالعات و پژوهش ایران و ترکیه می‌گوید که سرمایه‌گذاران ایرانی در سال 2019 حدود 970 شرکت جدید در ترکیه ثبت کردند.
یک کارشناس اقتصادی گفت: پتانسیل اشتغال زایی صنعت پوشاک 2 میلیون شغل است که در حال حاضر کمتر از 600 هزار نفر در این حوزه مشغول به کار هستند.