رئیس سازمان امور عشایر کشور گفت: 25 هزار خانوار عشایری تا سال 1400 از آب آشامیدنی سالم برخوردار خواهند شد.
دبیر کمیسیون حقوقی بانک‌ها و موسسات بانکی ضمن اعلام اینکه اوراق سلف نفتی موجب تامین هزینه‌های دولتی، جذب نقدینگی از مردم و جلوگیری از ورود نقدینگی به بازارهای ارز و خودرو می‌شود، کارکرد این اوراق در عملیات بانکی را تشریح کرد.
مدیرکل استاندارد استان تهران اظهار کرد: در صورتی که کالای مشمول استاندارد اجباری با نشان استاندارد مشکلی داشته باشد، خریدار می‌تواند از طریق سایت سازمان ملی استاندارد یا اداره کل استاندارد یا تماس با شماره 1517 شکایت خود را مطرح کند.
شمار بیکاران سوییسی در بالاترین سطح تاریخی خود باقی ماند.
ساعت انجام معاملات در بازار سرمایه از فردا (دوشنبه) دو قسمتی خواهد شد و معاملات تا ساعت 15:15 ادامه خواهد داشت. بر این اساس بیش از ٤٠٠ نماد در نیمه اول بازار و 53 نماد مربوط به سه گروه، صندوق های ETF و اوراق مشارکت در نیمه دوم بازار معامله می شوند.
سخنگوی سهام عدالت با بیان اینکه یک کارگزاری به دلیل واریز دیرهنگام وجوه سهام عدالت جریمه شد، گفت: علاوه بر این، برخورد کتبی و برخود انضباطی هم صورت گرفت.
به اعتقاد دبیر انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی، باتوجه به محدودیت منابع تامین ارز چنانچه به بخش خصوصی اجازه داده شود که از ارزها و سرمایه‌های غیربانکی مردم استفاده کند، صنعتگران خواهند توانست سالانه دو تا سه میلیارد دلار صرفه‌جویی ارزی برای کشور رقم بزنند.
آمریکا در صدر رتبه بندی فناوری مالی (فین تک) جهانی ایستاد.
تحلیلگران می گویند طلا پس از ریزش حدود 200 دلاری قیمت در هفته گذشته و تثبیت شدن در محدوده 1950 دلاری آماده ازسرگیری روند صعودی است. حالا سوال اینجاست قیمت این فلز ارزشمند تا کجا پیش خواهد رفت؟
هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هرگرم یک میلیون و 12 هزار تومان، قیمت دلار 22 هزار و 200 تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 10 میلیون و 500 هزار تومان است.