وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه مراحل مربوط به عرضه سهام دو باشگاه پرسپولیس و استقلال با سرعت و دقت در حال انجام است، گفت: 100 درصد سهام این دو باشگاه در فرابورس عرضه و به مردم واگذار می‌شود.
قیمت روی و مس نسبت به هفته قبل افزایشی بود و قیمت آلومینیوم و سرب تغییر خاصی نداشت. ذخایر نفت خام امریکا نسبت به هفته گذشته کاهش داشته و همین محرک رشد قیمت نفت بوده و قیمت نفت برنت بیش از 3 درصد رشد کرده است.
در حالی که وزیرکار وعده داده است مصوبه حق مسکن هفته آینده در دولت تصویب شود؛ کارگران منتظرهستند تا ببینند این مصوبه به حقوق تیرماه کارگران می رسد؟
شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرد که هکرها در طول حمله سایبری این هفته حدود 130 حساب را هدف قرار داده اند، که در پی آن اطلاعات مربوط به بسیاری از شخصیت های مشهور و مقامات عالی رتبه به خطر افتاد.
سخنگوی سهام عدالت گفت:کسانی که سهام عدالت 500 هزار تومانی داشتند باید حداقل 2.5 میلیون تومان دریافت کنند اگر مبالغ واریزی کمتر از این است باید بار دیگر به محلی که سفارش داده اند مراجعه کنند.
عراق در راستای عمل به تعهداتش در توافق کاهش تولید اوپک پلاس، فروش نفت به برخی از پالایشگاهها در آسیا و اروپا را کاهش می دهد.
ارزش تمامی ارزهای مهم اروپایی در برابر دلار نزولی شد.
سازمان هواشناسی با پیش بینی رگبار باران و رعدوبرق در 16 استان از افزایش 3 تا 6 درجه ای دما طی یکشنبه تا سه شنبه هفته آینده در نوار شمالی کشور خبر داد.
در حالی که موارد جدید ابتلا به کرونا در چند کشور جهان افزایش یافته و تولیدکنندگان عمده نفت خود را برای افزایش نسبی تولید آماده می کنند، قیمت نفت امروز شاهد اندکی کاهش بود.