در حالی که این امیدواری ایجاد شده که افزایش ذخایر نفت خام کشورهای تولیدکننده از جمله آمریکا می تواند آنها را وادار به کاهش بیشتر تولید نماید، قیمت نفت خام آمریکا پس از رسیدن به پایین ترین رقم حدود 20 سال گذشته در جلسه قبل امروز افزایش داشت.
بازار سرمایه در هفته جاری دو رکورد جدید را تجربه کرد، به طوریکه شاخص کل بورس برای نخستین بار وارد کانال 600 هزار واحد و شاخص کل فرابورس نیز برای نخستین بار وارد کانال 8000 واحد شدند.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان گفت: آمارها نشان می‌دهد که در حوزه صادرات، واردات و تخلیه و بارگیری بنادر استان گیلان عملکرد بسیار مناسبی داشته‌اند.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.25 درصد کاهش به 1722 دلار و 65 سنت رسید.
برخی بدترین راه را برای تعمیر لوازم الکترونیکی خود انتخاب می‌کنند و آن اینکه بدون هیچ اطلاع علمی، دست به تعمیر لپ‌تاپشان می‌زنند، در حالی که برخی از این اقدامات کارهایی است که اگر می‌خواهید دستگاه الکترونیکی شما سالم بماند، به هیچ‌وجه نباید انجام دهید.
آمریکا به عنوان مقاوم ترین اقتصاد جهان در برابر بیماری های همه گیر معرفی شد.
صندوق بین المللی پول از ارایه تسهیلات ضدکرونایی به 25 کشور در فاز نخست خبر داد.
وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در اطلاعیه ای شرایط و ضوابط بهره مندی از تسهیلات بانکی حمایتی کرونا ویژه یارانه بگیران را اعلام کرد.
وزیر تعاون بدون‌تغییر نسبت به مصوبه شورای عالی کار بخشنامه تعیین حداقل مزد کارگران در سال 99 را ابلاغ کرد.
همتی با بیان اینکه دریافت وام از صندوق بین المللی پول نه پیش دارد نه قانون می خواهد، به ابهامات گزارش تفریغ بودجه 97 درباره بلاتکلیفی 4.8 میلیارد دلار ارز 4200 تومانی پاسخ داد.