رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم‌گذار استان تهران گفت: در 5 ماهه اخیر نسبت به مدت مشابه سال گذشته، میزان جوجه‌ریزی 8 تا 9 میلیون قطعه کاهش یافته است.
مدیرعامل یک شرکت گردشگری با بیان این‌که وام کرونا از هدف اصلی خود که حمایت از کسب و کارهای مرتبط با گردشگری بوده، منحرف شده است، درخواست کرد مسؤولان به اجحاف بانک‌ها در حق فعالان گردشگری رسیدگی کنند.
بررسی بازار مسکن حاکی از آن است که نرخ اجاره مسکن در تهران در آستانه فصل جابجایی‌ها با یک "شیب ملایم" در حال افزایش است.
همه کارمندان پس از فروکش کردن پاندمی کووید 19 مشتاق بازگشت به محل کار نیستند و اپل یکی از شرکتهایی است که از این مسئله به خوبی آگاه است.
میزان حقوق دریافتی مدیران شرکت های بزرگ آمریکایی فاصله معناداری از متوسط درآمد سایر شهروندان دارد.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال در پایان معاملات هفته گذشته با 58 سنت معادل 0.8 درصد افزایش به 71 دلار و 89 سنت رسید.
رئیس جمهور روسیه در سخنرانی خود در مجمع بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ هشدار داد که بهبودی اقتصادی جهان نابرابر است و خطراتی را به دنبال دارد.
شرکت توانیر از آماده باش کامل صنعت برق در ایام انتخابات ریاست جمهوری و به خصوص در ساعات برگزاری مناظره کاندیداهای کشور خبر داد.
روش‌های کلاهبرداری اگرچه روزبه‌روز در حال تغییر است، اما بعضی از روش‌ها برای کسانی که قصد سوءاستفاده از ناآگاهی افراد را دارند، هیچ‌گاه کهنه نمی‌شود و همواره با تغییرات جزئی، کلاهبردارانی پیدا می‌شوند که بخواهند از عدم اطلاع مردم بهره بگیرند.
صندوق‌های سرمایه‌گذاری ETF که در روزگاری نه چندان دور یکی از سرفصل‌های جذاب بازار سرمایه بود، این روزها مانند سایر بخش‌های بازار کج دار و مریز به راه خود ادامه می‌دهند و همچنان پالایشی یکم پایین‌تر از ارزش زمان عرضه خود معامله می‌شود.