نرخ تورم ارمنستان به بالاترین سطح دو سال اخیر رسید.
قیمت اوراق مسکن نسبت به اوایل ماه جاری تغییر چندانی نداشته و بر اساس آخرین قیمت ها، متاهل های تهرانی برای این اوراق باید 24 میلیون و 912 هزار تومان پرداخت کنند.
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: مذاکرات این وزارت خانه با مسئولان بانک مرکزی برای افزایش رقم تسهیلات «ساخت» مسکن ملی از 100 به 150 میلیون تومان است.
بانک مرکزی نسبت به ادعای قائم مقام وزارت امور خارجه آلمان در خصوص عدم موفقیت کانال اینستکس واکنش نشان داد.
در حالی که چشم انداز ارائه یک بسته بزرگ کمک کرونایی در آمریکا بر روند ترمیم ارزش دلار تاثیر گذاشته و موجب افزایش جذابیت طلا برای سرمایه گذاران شده است، قیمت فلز زرد پس از کاهش قابل توجه در معاملات اولیه صبح امروز، تثبیت شد.
در طرح  یازدهمین مرحله فروش فوق‌العاده ایران خودرو 2 میلیون و 403 هزار و 993 نفر برای 5400 خودرو ثبت نام کردند.
اوضاع بیکاری در ایران نشان می دهد که از جمعیت بیش از 2.4 میلیون نفری بیکار حدود 1.7 میلیون نفر را افراد 18 تا 35 ساله تشکیل می دهند.
نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران، از ریزش 10 درصد دیگر قیمت خودروها در بازار طی یک هفته اخیر خبر داده و اعلام کرد که با توجه به کاهش نرخ ارز در کشور، به‌تبع آن کالاهای سرمایه‌ای همچون خودرو و سکه نیز با کاهش قیمت مواجه شده‌اند.
اداره آمار فدرال آلمان اعلام کرد که به دنبال تاثیرات ناشی از بحران ویروس کرونا تولید ناخالص داخلی این کشور در سال 2020 با 5 درصد کاهش نسبت به سال قبل از آن روبرو شده است.
مرکز مدیریت راه های کشور از لغو محدودیت تردد یک طرفه در جاده های چالوس و هراز و آغاز تردد دوطرفه در این محورها خبر داد.