بازارهای آسیایی آخرین روز معاملاتی هفته را در مدار مثبت به سر بردند در حالی که دونالد ترامپ با اعلام بازگشایی فعالیت های اقتصادی آمریکا، چرخه تجاری این کشور را به حرکت درآورد.
روز چهارشنبه بیش از 600,023 تن انواع فرآورده هیدروکربوری به ارزش 13.197 میلیارد و 65 میلیون ریال در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران داد و ستد شد.
اقدام ملی مسکن از طرح‌های مهمی است که با هدف خانه دار شدن افراد کم درآمد و متوسط جامعه اجرا خواهد شد که در اجرای این طرح، 745 واحد مسکونی در استان قزوین ساخته می شود؛ همچنین به متقاضیان مسکن ملی 100 میلیون تومان وام تعلق می‌گیرد و از طریق بورس کالا برای تأمین مصالح ساختمانی با قیمت مناسب اقدام خواهد شد تا هزینه ساخت کمتر شود.
مسعود خوانساری در خصوص ضرورت آزادسازی سهام عدالت نوشت: میانه فروردین ماه طی نامه‌ای به رئیس‌جمهور چندین پیشنهاد برای مهار اثرات نامطلوب اقتصادی ناشی از کرونا ارائه دادیم. در این روزها که بازار سرمایه شرایط خاصی را پشت سر می‌گذارد، توجه به یکی از پیشنهادات این نامه بیش از گذشته اهمیت پیدا کرده‌است.
مدیرعامل بورس تهران به عرضه‌های آتی شستا اشاره کرد و افزود: شستا متعهد به عرضه 12 درصد سهام است که در آینده با توجه به شرایط بازار و با هماهنگی با بورس تهران و شرایط سازمان تامین اجتماعی بقیه سهام عرضه می‌شود.
سفارت ایران در رم اعلام کرد: پرواز فوق العاده روز جمعه رم-تهران به دلیل عدم تمکین برخی از مسافران به پروتکل‌های بهداشتی لغو شد.
به دنبال مسائل مطرح شده در رسانه‌ها درباره گم شدن 4/8 میلیارد دلار ارز 4200تومانی پرداختی به واردکنندگان درسال 97 و انتساب این مطلب به گزارش دیوان محاسبات کشور، این دیوان توضیحاتی ارائه کرد.
قیمت نفت پس از کاهش سنگینی که روز گذشته تحت تاثیر رشد ذخایر نفت آمریکا داشت، در معاملات روز پنجشنبه اندکی افزایش یافت اما شاخص نفت آمریکا همچنان پایین 20 دلار ماند.
سخنگوی شرکت ملی گاز گفت: براساس آخرین مصوبه دولت قبوض گاز مشترکان در سه ماه اسفند، فروردین و اردیبهشت ماه باید به صورت تجمعی و یکجا به همراه قبض خردادماه پرداخت شود.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.1 درصد افزایش به 1717 دلار و 20 سنت رسید.