روند اصلاح قانون پیش‌فروش مدت‌هاست که در کمیسیون قضایی مجلس مسکوت مانده و این در حالی است که به ادعای دفاتر املاک و سازندگان، قانون فعلی قابلیت اجرا ندارد.
مدیرعامل کارگزاری بورس بیمه ایران از رشد 48 رتبه‌ای این کارگزاری در رتبه‌بندی کانون کارگزاران بورس اوراق بهادار خبر داد.
در حال حاضر می‌توان با بودجه 250 تا 400 میلیون تومان در محله‌هایی همچون یافت‌آباد، شادآباد، ولیعصر و خلیج فارس واقع در منطقه 18 تهران آپارتمان خریداری کرد.
سایه وقوع سیل از ابتدای سال و پس از وقوع سیلاب‌هایی که دامن آن بسیاری از استان‌های کشور را گرفت، بر سر ایران سنگینی می‌کند و در حالی که به تازگی وارد سال آبی 99-98 شده‌ایم، پیش‌بینی‌ها باز هم از بارش بیش از میزان نرمال و احتمال وقوع سیل در نقاط مختلف حکایت دارد.
نایب رئیس شرکت بورس گفت: اگر صحبت از ورود قابل توجه مردم به بازار سرمایه می‌شود، باید تکنولوژی آن را هم داشته باشیم.
طبق آمار مؤسسه آمار ترکیه، 550 میلیون دلار، میزان ارزی است که در شش ماه اول سال میلادی 2018 برای به دست آوردن حق شهروندی ترکیه از ایران خارج شده است. تعداد ایرانی‌هایی که از این طریق برای دریافت حق شهروندی ترکیه اقدام کرده‌اند، در یک بازه شش‌ماهه یک و نیم برابر شده است.
نیروگاه‌های تولید برق متصل به شبکه سراسری گاز، سالانه حدود 4میلیارد لیتر گازوئیل مصرف می‌کنند. درشرایط تحریم نفتی می‌توان با جایگزینی گاز بجای گازوئیل در نیروگاه‌ها،مازاد گازوئیل را صادرکرد.
به نظر می‌رسد که سوئد به دنبال محدودسازی فعالیت شرکت چینی هواوی برای توسعه شبکه 5G است.
نماینده کارگران در شورای عالی کار با انتقاد از تاخیر در برگزاری جلسه بررسی تامین مسکن کارگران در شورای عالی کار، از وزارت کار خواست تا آمار واحدهای مسکن مهر تکمیل شده و آماده تحویل را در اختیار گرفته و از طریق آن کارگران را خانه‌دار کند.
به تازگی کارشناسان فهرستی از بهترین مینی‌ون‌های معرفی و عرضه شده در سال جاری میلادی را منتشر کرده‌اند که برای بسیاری از علاقمندان به سفر مناسب هستند.