مسیر تهران تا عوارضی رشت راه هموار بوده و مشکلی نیست اما بلافاصله پس از عوارضی ترافیک به شدت سنگین در محور امازاده هاشم حاکم بوده و مشکلات عدیده ای را ایجاد کرده است.
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از کاهش قیمت تعدادی از محصولات سایپا در بازار دارد.
قیمت انواع ارز در معاملات امروز بانک‌ها و صرافی‌های مجاز، حاکی از افزایش اندک نسبت به روزهای گذشته است.
قطعه یک آزادراه تهران-شمال به مدت دو ساعت زیربار ترافیک رفت. قرار است هفته اول اسفند امسال با حضور روحانی این پروژه به طور رسمی افتتاح شود.
عضو هیئت مدیره شرکت عمران پرند از تایید صلاحیت 9480 متقاضی طرح ملی مسکن این شهر خبر داد و گفت: تاکنون 424 نفر پرونده خود را تکمیل کرده‌اند.
براساس اعلام شرکت سایپا طرح پیش فروش امروز محصولات شرکت سایپا لغو شد.
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: آن دسته از رد شدگان طرح ملی مسکن که بی جهت فرم «ج» آنها قرمز بوده، می‌توانند با مراجعه حضوری به ادارات راه و شهرسازی، ثبت نام خود را تثبیت کنند.
وزارت دادگستری آمریکا با انتشار بیانیه ای از دستگیری 5 نفر به اتهام تلاش برای فروش نفت ایران به یک پالایشگاه در چین خبر داد.
نماینده کارگران در شورای عالی کار گفت: برای تعیین مدت قرارداد موقت ملاک شغل وکار خواهد بود، یعنی کارفرما برای یک کار تا 4سال می تواند قرارداد موقت با هر تعداد کارگر منعقد کند.
قیمت طلا در معاملات روز سه‌شنبه بازار جهانی تحت تاثیر رشد ارزش دلار و بازارهای سهام، از بالاترین قیمت یک هفته اخیر عقب نشست و کاهش پیدا کرد.