مدیرکل بیمه بیکاری و حمایت از مشاغل وزارت کار با اشاره به اینکه بعد از 12 سال تعادل بین منابع و مصارف بیمه بیکاری تامین اجتماعی محقق شد گفت : 254هزار نفر در کشور از مقرری بیمه بیکاری استفاده می کنند.
بازار اجاره مسکن در شرایط فعلی با حجم قابل‌توجهی از فایل‌های اجاره واحدهای مسکونی لوکس، بزرگ‌متراژ، نوساز یا کلیدنخورده مواجه است.
معاون وزیر نفت از آغاز صادرات بنزین و نفت گاز (گازوئیل) خبر داد.
روزانه 1500دستگاه خودرو تحویل می شود
مدیرعامل بانک توسعه صادرات از ارائه تسهیلات به صادرکنندگان خوش قول با نرخ ترجیحی 11 تا 14 درصدی خبر داد وگفت: تسهیلات به صادرکنندگانی که ارز حاصل از صادرات را به اقتصاد باز می‌گردانند، ارائه می شود.
امروز بانک‌ها به ویژه بانک مسکن برای افزایش سرمایه پیمانکاران جهت ساخت و ساز و همچنین افزایش تسهیلات مسکن با مشکلات اعتباری و بودجه‌ای روبرو هستند.
بانک مسکن آمار مربوط به عملکرد این بانک در 10 ماه ابتدای سال 97 در خصوص پرداخت تسهیلات ساخت مسکن(تسهیلات مشارکت مدنی) را اعلام کرد.
معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو گفت: میزان تعهدات معوق این شرکت با تحویل روزانه بیش از یکهزار و 500 دستگاه خودرو تا پایان سال کاهش خواهد یافت.
مرکز آمار اتحادیه اروپا اعلام کرد: رشد اقتصادی کشورهای کوچک اروپایی از اقتصادهای بزرگ این قاره نظیر آلمان، فرانسه و انگلیس جلو زده است.
تحریم های آمریکا علیه خودروسازی ایران اگرچه کل این صنعت را گرفتار کرده، با این حال به نظر می رسد پارس خودرو آسیب بیشتری را از این ماجرا در مقایسه با سایر شرکت ها دیده و خواهد دید.