سخنگوی وزارت برق عراق اعلام کرد ایران پس از این که روز سه شنبه در خصوص بدهیهای معوق با بغداد به توافق رسید، جریان معمول صادرات گاز به عراق را از روز چهارشنبه ازسرمی گیرد.
ارزش دلار مقابل همه ارزهای مهم کاهش یافت.
همه شاخص های مهم بورسی آمریکا ریزش کردند.
معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران از تشکیل ٤٠٦٣ پرونده تخلف به ارزش بیش از 361 میلیارد تومان در 9 ماهه امسال خبر داد.
بازرس اتحادیه واردکنندگان نهاده‌های دام و طیور ایران با اشاره به مشکلات سامانه بازارگاه، از طولانی بودن روند ترخیص و توزیع نهاده های دامی از طریق سامانه بازارگاه ابراز نگرانی کرد.
بازار سرمایه درحالی روزهای نوسانی را پشت سر می گذارد که عواملی که باید برای رشد بازار وجود داشته باشد، مهیاست. بر این اساس یک کارشناس بازار سرمایه بر این باور است که عوامل بیرونی که عمدتا سیاسی هستند، باعث ترس بازار و حرکت نوسانی آن شده است.
شاخص بورس تهران در ابتدای معاملات امروز سه‌شنبه نهم دی ماه 1399، با افت 11 هزار و 970 واحدی به یک میلیون و 425 هزار و 241 واحد رسید.
مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صمت گفت: صادرات رب گوجه‌فرنگی در بسته‌بندی و حجم‌های مختلف با رعایت ضوابط مقررات صادرات و واردات تا پایان دی امسال بلامانع است.
اصلاح ساختاری حلقه مفقوده بودجه کشور است که هر ساله نه تنها اقدام جدی در این زمینه صورت نمی‌گیرد بلکه همواره با همان انتقادات و ایرادات وارد شده از سوی کارشناسان به تصویب می‌رسد که ثمره‌ای جز کسری و تورم بالا نخواهد داشت. در این راستا یک کارشناس اقتصادی ضمن بررسی موانع پیش روی اصلاحات ساختاری در بودجه ریزی کشور، پیشنهاداتی برای تحقق اصلاحات ساختاری در آن را مطرح کرده است.