دبیرکل اتحادیه تولید و تجارت آبزیان با اشاره به اینکه صادرات خاویار ایران به صورت رسمی 822 کیلو و به صورت مسافری حدود 1.5تن بوده است، اظهار کرد: قیمت پایه صادراتی هر کیلو خاویار 700 یورو و قیمت هر 50 گرم آن در بازار داخل حدود 500 هزار تومان است.
کارخانه جدید داخلی خودرو در ترکیه ظرفیت تولید 175 هزار خودرو در سال را خواهد داشت.
در پی موافقت شورای رقابت با افزایش قیمت‌ها به صورت فصلی و اعمال قیمت‌های جدید برای خودروهای شرکت‌های خصوصی و یکی از خودروسازان بزرگ، مرحله جدیدی از افزایش قیمت‌ها آغاز شد.
با گذشت هفت سال از بلاتکلیفی ساخت واحد فرآورش میدان آزادگان جنوبی، قرارداد ساخت این کارخانه امروز در حالی امضا می شود که شاهد یک فرصت سوزی عظیم در بزرگترین میدان نفتی ایران بودیم.
تویوتا کرولا جدید از ماه سپتامبر وارد خیابان‌ها خواهد شد.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ابلاغ جریمه دو میلیارد تومانی به‌دلیل برنگشتن تعرفه اینترنت به حالت اولیه از سوی اپراتورها و تداوم تخلفی که صورت گرفته است، خبر داد.
اخیرا اخباری مبنی بر احتمال تعطیلی کامل شرکت واگن سازی تهران مطرح شده است، اما به گفته مدیر عامل این شرکت چون قرارداد جدیدی با شرکت واگن سازی تهران بسته نشده این احتمال وجود دارد که تا انعقاد قرارداد جدید بخش تولید این شرکت فعالیت نداشته باشد، اما بخش تعمیر و نگهداری همچنان فعال خواهد بود.
انتشار نقشه مصرف برق امروز 29 تیر، نشان داد که هم اکنون 9 استان و سه کلانشهر در منطقه قرمز و 5 استان و یک کلانشهر در منطقه زرد قرار دارد.
آخرین قیمت ها از بازار سکه، ارز و طلا از تثبیت نرخ ارز در بازار و افزایش اندک قیمت سکه خبر می‌دهد.
افزایش بیش از 4000 تومانی قیمت فولاد در روزهای اخیر نگرانی سازندگان را در پی داشته است. گفته می شود رشد سهام آهن آلات در بورس منجر به تغییر قیمت ها شده، اما سازندگان علت اصلی این مسئله را انحصار و احتکار شرکت‌های تولید فولاد می‌دانند.