رئیس اتاق بازرگانیتهران با اشاره به طرح مجدد موضوع حذف صفر از پول ملی، گفت: اجرای این طرح اگرچه امور حسابداری را آسانتر می‌کند، اما بدون اصلاحات اقتصادی ثمربخش نیست.
سالار آقاخان از متهمان مطرح و به نام پرونده ارزی که کیفرخواستش به همراه پرونده عراقچی و سیف به دادگاه رفته، متواری است.
فرودگاه بین المللی شرمتیوو، قطب اصلی هوانوردی پایتخت روسیه بر اساس رتبه بندی شرکت خدماتی استاشر در انگلستان، برترین فرودگاه جهان شناخته شد.
واسطه‌های ملکی می گویند در شهریورماه به عنوان آخرین ماه از فصل جابه‌جایی احتمالا تعداد معاملات مسکن مقدار اندکی افزایش پیدا می‌کند.
مدیر کل امور حقوقی و تعزیرات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: طی تیرماه در مجموع 20 هزار و 955 فقره شکایت مردمی راجع به تخلفات صنفی و غیر صنفی از طریق تلفن 124 دریافت شده است.
اگرچه طی روزهای اخیر دستور معاون اول رئیس جمهور برای تسریع در اجرای پروژه راه آهن سریع‌السیر تهران - قم - اصفهان، بارقه امیدی برای آغاز این پروژه است، اما ظاهرا مشکل فاینانس همچنان پابرجاست.
تورم چین تا پایان ماه ژوئیه به 2.8 درصد رسید.
در حالی قیمت هر کیلوگرم گوسفند زنده بر اساس اعلام رئیس اتحادیه دامداران کشور 36 تا 45 هزار تومان است که این محصول در مراکز عرضه بهداشتی دام 47 هزار تومان و بالاتر از نرخ بازار به‌فروش می‌رسد.
رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی با بیان اینکه تمام تمهیدات در رابطه با ذبح دام در روز عید قربان انجام شده است، گفت: پیش‌بینی می‌شود قیمت هر کیلوگرم دام زنده در روز عید قربان 45 تا 46 هزار تومان باشد و گوشت دام‌های ذبح شده این روز با برچسب مخصوص برای خرید از سوی افراد در سطح شهر توزیع خواهد شد.
عضو هیئت مدیره اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران با بیان اینکه مشکلات مربوط به تامین مواد اولیه در زمینه پوشاک هنوز برطرف نشده است، از افزایش حدود 30 درصدی قیمت پوشاک در ماه‌های اخیر خبر داد.