مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن با اعلام 4 شرط اصلی برای دریافت وام ودیعه مسکن، گفت: یکی از شروط این است که فرم(ج) متقاضیان مذکور باید سبز باشد.
معاون وزیر راه و شهرسازی با معرفی سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن مستأجران جزئیات دریافت این وام از هفته آینده را تشریح کرد.
توزیع قیر رایگان فسادهایی همچون خرید و فروش حواله و رانت به همراه دارد
داخلی سازی در صنعت خودرو می تواند مزیت های زیادی را برای کشور به همراه داشته باشد که مهم ترین آن جلوگیری از خروج ارز است.
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: اقدامات لازم برای تشکیل صندوق ETF از شرکت‌های پالایش نفت تبریز، پالایش نفت بندرعباس، پالایش نفت اصفهان و پالایش نفت تهران توسط وزارت نفت در مرحله انجام است.
قیمت سکه درحالی زیر 10 میلیون تومان تثبیت شده است که هرگرم طلا نیز در محدوده زیر یک میلیون تومانی مانور می دهد. از سوی دیگر در بازار ارز نیز تداوم روند کاهشی قیمت ها گزارش شده است.
بعد از مصوبه اخیر دولت در رابطه با تسهیل فرایند ترخیص کالاهای اساسی و تولیدی از گمرک و بنادر، به تازگی گمرک ایران طی مکاتبه ای با وزارت صمت بر عدم نیاز به تمدید ثبت سفارش کالاهای اساسی و مواد اولیه واحدهای تولیدی تاکید کرده است.
محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام  از موفقیت‌آمیز بودن آزمایش "واکسن کرونا" ساخته شده توسط ستاد اجرایی فرمان امام خبرداد.
وزیر راه و شهرسازی با بیان جزئیاتی از شرایط پرداخت وام ودیعه مسکن به مستاجران گفت: بزودی و در چند روز آینده نحوه نام نویسی و ثبت نام از متقاضیان اعلام خواهد شد.
گزارش جدید وزارت ارتباطات نشان می‌دهد، سهم بازار اپراتور همراه اول روندی صعودی داشته است.