بازار سرمایه هفته گذشته در حالی روندی نوسانی و نزولی داشت که کارشناسان براین باورند همه شرایط برای صعود این بازار فراهم است و دلیل حرکت نوسانی و نزولی بازار سرمایه بیشتر خارجی است تا داخلی.
وزیر نیرو گفت: تا امروز 11 هزار و 962 روستا با جمعیت بیش از 8 میلیون نفر در دولت کنونی به شرکت آبرسانی وصل شدند و تا پایان سال این جمعیت به 9.3 میلیون نفر افزایش می‌یابد.
وزیر صمت گفت: تمام فعالیت‌های صنعت خودرو در سازمان ایدرو متمرکز شده تا هم انحصار شکسته شده و هم زیان خودروسازها رفع شود
بانک مرکزی نرخ رسمی 47 ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ 26 ارز افزایش و 10 ارز کاهش یافت. نرخ 11 ارز نیز ثابت ماند.
دولت چین در گزارش جدید خود اعلام کرد که فعالیت کارخانجات این کشور در ماه دسامبر رشد داشته است تا روند ریکاوری اقتصادی این کشور از بحران کرونا ادامه یابد.
وزیر کار ایران به روسیه ‌پیشنهاد داد در زمینه تبادل نیروی کار پیش‌نویس موافقتنامه تدوین شود تا مذاکرات در این زمینه آغاز گردد.
قیمت نفت خام روز پنج‌شنبه در آخرین روز سال 2020 افت کرد تا سقوط خود در این سال را به 20 درصد برساند.
قیمت دلار آمریکا، امروز پنج شنبه ١1 دی ماه ١٣٩٩ برای خرید ٢4 هزار و ٧٠٠ تومان و برای فروش ٢5 هزار و ٧٠٠ تومان است.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: عدم تخصیص سوخت به خودروهای سنگین صحت ندارد و شرایط همچون گذشته ادامه دارد.
افزایش قیمت مسکن مهر پردیس که در واقع رشد هزینه های ساخت و به روزرسانی قیمت عرصه محسوب می شود موضوع جدیدی نیست اما هر از گاهی در فضای مجازی به شکل گسترده منتشر می شود؛ مدیرعامل عمران پردیس می گوید سرنخ این هیاهو به دریافت بخش کمی از هزینه ساخت از دلالان مربوط می شود.