میتوان گفت آزادسازی سهام عدالت یکی از بزرگترین و پرچالش ترین اتفاقاتی بود که بازار سرمایه در سال 1399 شاهد آن بود. داستانی که نه تنها پایان خوبی نداشت بلکه به یکی از عوامل ریزش بازار سرمایه هم تبدیل شد و هنوز تکلیف آن به طور کامل روشن نشده است.
قزاقستان دسترسی به شبکه اجتماعی حرفه ای لینکدین مایکروسافت را به دلیل تبلیغات کازینوهای آنلاین و حسابهای جعلی مسدود کرد.
عبدالجبار کاکایی در واکنش به مطرح شدن طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی در مجلس، آن را یک تصمیم کلان سیاسی که بازخورد بدی دارد، می‌داند و می‌گوید که این یک عقب‌نشینی بسیار بد است و هر کسی این تصمیم را گرفته، از سر ناآگاهی بوده است.
سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس گفت:لازم است تا ارسال پیامک ثبت چک به گیرنده، هر چه زودتر راه اندازی شود. با انجام این کار، برخی از مشکلاتی که ممکن است در آینده به وجود بیاید برطرف خواهد شد.
ارزش پول ملی آرژانتین بار دیگر به کمترین سطح تاریخی خود رسید.
گروه صنعتی ایران‌خودرو پنجمین پیش‌فروش یکساله محصولات خود در سال جاری را از امروز (چهارشنبه) به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیرخم آغاز کرده و این بار به مدت چهار روز (تا پایان روز شنبه 9 مرداد ماه) به اجرا می‌گذارد.
بورس کالای ایران در اطلاعیه ای خطاب به کارگزاران از الزام ارسال اطلاعات مربوط به معاملات و خریداران محصول سیمان از امروز(چهارشنبه) به سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و اظهار خریداران در سامانه جامع انبارها خبر داد.
هشتمین عرضه اولیه سال جاری با نماد معاملاتی "وهامون" در بازار اول فرابورس ایران امروز، چهارشنبه 6 امرداد 1400، صورت می‌گیرد.
طبق یک قرارداد بین عراق و چین، شرکت‌های چینی در ازای 100 هزار بشکه نفت خام، یک فرودگاه در نصیریه و 90 هزار خانه در شهرک صدر عراق می‌سازند.