مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مراکز توزیع به میزان لازم روغن داریم و اتفاقی نیفتاده که این محصول کمیاب شود بلکه امروز روغن در کشور به وفور وجود دارد.
اظهارات امانوئل مکرون رییس جمهور فرانسه در تأیید کاریکاتور توهین‌آمیز به پیامبر اسلام (ص) باعث خشم مسلمانان در سرتاسر جهان شده است به همین علت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی خطاب به جوانان فرانسوی پیامی کوتاه صادر کردند.
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تهران از توزیع مرغ گرم و منجمد به نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار در میادین میوه و تره بار و همچنین در سطح شهر خبر داد.
صرافی ملی امروز قیمت خرید دلار و یورو(اسکناس) را از صفحه خود حذف کرد و صرفا نرخ فروش را اعلام کرد که این نرخ با 500 تومان کاهش نسبت به دیروز 27 هزار و 950 تومان است.
قیمت های نفت امروز، چهارشنبه، پس از این که اعلام شد ذخایر انبارهای نفت آمریکا رشد کرده، سود دیروز خود را از دست دادند و 3 درصد سقوط کردند.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز چهارشنبه 7 آبان 99 در بازار آزاد تهران، با 500 هزار تومان کاهش به 13 میلیون و 450 هزار تومان رسید.
مدیرکل مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات تهران گفت: بیش از نیمی از پرونده‌های قاچاق کشور در سال 99، مربوط به قاچاق خروجی کالا ست.
مدیر دفترمدیریت مصرف شرکت توزیع برق تهران بزرگ گفت: 15 درصداز مشترکان برق خانگی در تهران، شامل دریافت تخفیف 100 درصدی برق امید هستند.
در حالی که گمانه زنی های متفاوت در مورد نتیجه انتخابات آمریکا و افزایش موارد ابتلا به کرونا در سطح جهان موجب خنثی شدن تاثیرات کاهشی عواملی همچون تقویت دلار و تضعیف احتمال تصویب بسته محرک مالی دولت آمریکا شده است، قیمت طلا امروز تغییر اندکی داشت.
شاخصهای مهم بورسی جهان امروز نیز ریزشی بودند.