جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) نشان می‌دهد که تولید سیگار در دو ماهه اول امسال 27.9 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته و در پی آن برآورد قاچاق سیگار تقریبا دو برابر شده است.
سخنگوی کانون شرکت‌های سرمایه‌گذاری با بیان اینکه در آیین نامه آزاد سازی سهام عدالت برخی مسائل حقوقی و شرعی رعایت نشد،گفت:اگر سودی از سهام باقیمانده است مشخص نیست چرا بین مردم توزیع نشده است.
درحالی که نخستین ETF باقی مانده سهم دولت در سه بانک و سه بیمه عرضه شد و از بازدهی قابل توجهی برخوردار بود، آخرین اخبار حاکی از آن است که دومین ETF که متشکل از شرکت های پالایش نفت تبریز، پالایش نفت بندرعباس، پالایش نفت اصفهان و پالایش نفت تهران است، تا آخر ماه جاری عرضه می شود.
بورس تهران برای سومین بار پیاپی از عرضه اولیه سهام زرماکارون خبر داد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از معافیت متقاضیان مسکن مهر شهرهای جدید از پرداخت افزایش قیمت خبر داد و گفت: مسکن مهر تهران پایان امسال مختومه می‌شود.
شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت با 59هزار و 446واحد افزایش، معادل 3.23درصد رشد کرد.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز یکشنبه 5 مردادماه٩٩ در معاملات بازار آزاد تهران، ١١ میلیون و ٢٨٠ هزار تومان است.
وزارت کار، مسیر دریافت تسهیلات برای بیمه شدگان تامین اجتماعی و افراد فاقد بیمه را تشریح کرد.
امروز 14 استان و دو کلانشهر در منطقه قرمز و 5 استان و دو کلانشهر در منطقه زرد نقشه مصرف برق قرار گرفتند.
شاخص بورس که در ساعات ابتدایی ساعات روندی صعودی داشت و به مرز یک میلیون و 960 هزار واحد نیز رسید در ساعات میانی و پایانی روندی کاهشی به خود گرفت؛ به طوری که تا مرز یک میلیون و 938 هزار واحد کاهش یافت.