با تداوم فروپاشی بازار نفت فیزیکی، معامله گران دریافته‌اند که به زمان تکمیل شدن ظرفیت مخازن نگهداری نفت سریعتر از آنچه تصور می‌کردند، نزدیک شده اند.
شرکت کیا موتورز اعلام کرده که قصد دارد فعالیت و خط تولید دو کارخانه خود در کره جنوبی را در برخی از روزهای ماه جاری و آینده میلادی متوقف کند.
بیشتر شاخص‌های بورسی در جهان با افزایشی محسوس بسته شدند.
متوسط سرعت دانلود اینترنت موبایل در ایران 22.72 مگابیت‌برثانیه است که رتبه ایران را به 79 از میان 141 کشور رسانده و اینترنت ثابت نیز با متوسط سرعت دانلود 10.10 مگابیت‌برثانیه در رتبه 153 از میان 176 کشور قرار دارد.
در حالی که نشانه هایی از کاهش تولید تولیدکنندگان نفت برای جبران کمبود شدید تقاضا در بازار دیده می شود، قیمت نفت روز پنجشنبه شاهد افزایش بود.
یکی از موضوعات مهم در جلسه کارگروه ملی برنامه اشتغال پایدار بحث افزایش سهم اشتغال روستایی در خدمات و رسته های گردشگری و آی تی بود که مصوب شد.
سازمان هواشناسی از تداوم فعالیت سامانه بارشی خبر و نسبت به طغیان رودخانه‌ها و آبگرفتگی معابر طی امروز و فردا در 6 استان هشدار داد.
رئیس سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه مالیات، سیستم بانکی را مجبور به تمکین از اخذ سود 15 درصدی از سپرده‌ها کرد، گفت: اکنون که نرخ واقعی سود سپرده‌ها منفی است، اخذ مالیات بر سود سپرده‌های بانکی موضوعیت ندارد و سازمان مالیاتی برنامه‌ای در این زمینه ندارد.
معاون اشتغال وزیر کار از آغاز پرداخت تسهیلات حمایتی به کسب و کارها و بنگاههای آسیب دیده کرونا از هفته سوم اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: کارفرمایان متقاضی تسهیلات باید درخواست خود را در سامانه کارا ثبت کنند.