بیل گیتس بیش از 2 میلیارد دلار از ثروتش را در یک روز از دست داد.
وزیر دارایی انگلیس گفت قصد دارد با امضای قراردادهای مالی با هند جهت افزایش سرمایه‌گذاری، روابط دو کشور را مستحکم تر کرده و ایجاد اشتغال کنند.
سهامداران باید به این مسئله واقف باشند که شاخص بازار سهام همیشه مثبت نیست و دچار کاهش هم میشود، اما باید بدانیم در این وضعیت چگونه سهام خود را مدیریت کنیم.
نخستین هفته آبان ماه با کاهش 8.8 درصدی شاخص کل بورس به پایان رسید. در این هفته سهامداران خرد بازار بیشتر از آنکه خریدار باشند، فروشنده بودند. در این هفته حقوقی ها همچنان به خریدها و حمایت های خود از بازار ادامه دادند و در نهایت خالص خرید 4.4هزار میلیارد تومانی را در کارنامه خود ثبت کردند.
معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت، از عزم این وزارتخانه برای جایگزینی واردات و داخلی سازی 210 محصول وارداتی به ارزش 8 میلیارد دلار، خبر داد.
براساس اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها، دوازدهمین مرحله یارانه معیشتی ساعت 24 فردا شنبه 10 آبان 1399 به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.
روز جمعه، قیمت نفت خام اندکی از سقوط 3 درصدی شب گذشته خود را جبران کرد هرچند بازگشت محدودیت‌های قرنطینه‌ای نگرانی زیادی در مورد چشم‌انداز تقاضای نفت به وجود آورده است.
به نظر می‌رسد کار چندانی از بانک مرکزی اروپا برای تقویت رشد اقتصادی بر نمی آید.
بیت‌کوین مجددا به زیر 13 هزار و 500 دلار بازگشت.
یاتا پیش بینی کرد ترافیک هوایی در سال 2020 به میزان 66 درصد کمتر از سطح سال 2019 خواهد بود و در دسامبر 68 درصد کاهش سالانه پیدا می کند.