وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ارائه 120 گیگابایت اینترنت هدیه برای اساتید دانشگاه‌های کشور خبرداد.
وزیر کار با بیان اینکه 52 درصد از وام های بانکی در تهران پرداخت می شود، گفت: به شرکت های تابعه در خوزستان دستور دادم ظرف سه ماه کلیه حساب های خود را به استان انتقال دهند.
براساس دعوتنامه ارسالی ایران خودرو به مشتریان خودروی رانا پلاس با موعد تحویل مهر 99 قیمت این خودرو مشخص شد.
نیویورک جایگاه خود را به عنوان اصلی ترین قطب مالی جهان حفظ کرد.
روسیه در اوت برای دومین ماه متوالی بزرگترین تامین کننده نفت چین بود و عربستان سعودی در رتبه سوم ایستاد.
عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان اسباب بازی گفت: با توجه به اینکه اسباب بازی در کشور ما هنوز کالای لوکس محسوب می‌شود جزو اولین کالاهایی بوده که از سبد خانوار حذف شد.
دبیر ستاد تنظیم بازار گفت: حذف گوشت قرمز از فهرست دریافت ارز 4200 تومانی، منجر به افزایش تولید داخل و متعادل شدن گوشت قرمز و جلوگیری از رشد شتابان قیمت این کالا شد.
یک کارشناس بازار مسکن با بیان اینکه در فصل تابستان معمولاً تعداد معاملات به سقف و در پاییز به کف می رسد گفت: به نظر می رسد در سه ماه آینده بازار آرام تری را نسبت به شش ماهه ابتدایی سال داشته باشیم.
یکی از اعضای هیات مدیره انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه‌سازان در یادداشتی ضمن تشریح وضعیت صنعت قطعه کشور و تاکید براینکه عمده مشکل صنعت قطعه‌سازی کشور، نبود سیاست کلی در صنعت خودرو است، معتقد است که باتوجه به شرایط فعلی و اقتصادی، نیاز خودرویی کشور نهایت به 700 هزار دستگاه کاهش پیدا کرده است؛ بنابراین چنانچه قیمت‌گذاری خودرو به خود شرکت‌ها واگذار شود، مشکل نقدینگی آن‌ها حل و با افزایش تولید و عرضه و همچنین از سرگیری رقابت برای کسب سهم بازار، کاهش قیمت خودرو رقم خواهد خورد.
مهلت دوم ثبت‌نام در هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی ساعت 24 امشب جمعه چهارم مهر به پایان می‌رسد.