تمامی شاخص های مهم بورس یجهان در معاملات امروز صعودی بودند.
برای نخستین بار در سه ماهه گذشته تعداد مسافران پروازهای داخلی ایالات متحده آمریکا یا از 600 هزار نفر عبور کرد.
شرکت حسابداری دلوییت اعلام کرد که پاندمی کووید19 شرایط پرچالشی را برای بازارهای انرژی جهانی ایجاد کرده است و صنعت نفت شیل آمریکا با رکود بزرگی روبرو شده است.
یک مطالعه جدید نشان داد که خانوارها فقیر انگلیسی با وجود پاندمی کرونا مجبور شدند برای گذران زندگی بیش از پیش وام بگیرد و بدهی خود را بالا ببرند.
نرخ تورم کل کشور در خرداد ماه ١٣٩٩ برابر ٢٧,٨ درصد است که در دهک‌های مختلف هزینه‌ای در بازه ٢٥.٨ درصد برای دهک اول تا ٣٠.٠ درصد برای دهک دهم نوسان دارد.
رشد اقتصادی گرجستان به پایین ترین سطح خود از سال 2016 رسید.
اپلیکیشن شبکه اجتماعی تیک تاک از زمان شروع قرنطینه در کشورهای مختلف شاهد استقبال بی نظیری از سوی کاربران بوده است.
یک عضو هیئت مدیره اتاق بازرگانی ایران و عراق گفت: رقم صادرات ایران به عراق در اردیبهشت ماه به حدود 800 میلیون دلار رسیده است
مدیرعامل شرکت مپنا با بیان اینکه در ساخت نیروگاه، ایران در میان پنج کشور نخست جهان است گفت: ما تنوعی از ماشین ها، انواع توربین، ژنراتور و سیستم کنترل را می‌سازیم و هیچ تجهیز نیروگاهی نیست که امروز نیازمند به آن باشیم
نماینده مردم اصفهان در مجلس یازدهم گفت: طرح ساماندهی سهام عدالت بر تعیین تکلیف افرادی تمرکز دارد که ثبت نام نهایی کرده اند و همینطور کسانی که مستحق هستند برای گرفتن سهام عدالت اما تا به الان سهام عدالت به آنان اعطا نشده است.