شاخص بورس در جریان نخستین هفته معاملاتی بورس اوراق بهادار در سال جدید، طی دو روز معاملاتی رشد 8 هزار و 367 واحدی را به ثبت رساند.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز پنج شنبه 7 فروردین 99 به 6 میلیون و 100 هزار تومان رسید.
معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام کرد: در پی سیل اخیر حدود 120 راه روستایی در استان‌های سیل زده جنوبی مسدود شده‌اند و در حال بازگشایی آن‌ها هستیم و از سوی دیگر نیز 15 محور و جاده شریانی و غیر شریانی به دلیل کرونا مسدود شده و راه جایگزین برای آن‌ها وجود دارد تا مردم تحت غربالگری و تست قرار گیرند.
رییس سازمان توسعه تجارت می‌گوید با وجود محدودیت‌های شکل گرفته تحت تاثیر کرونا، همچنان تردد در تعدادی از مرزهای کشور ادامه دارد.
خرما و کشمش دو محصولی بودند که طبق وعده مسئولان باید تا پایان سال 1398 در بورس کالا عرضه می شدند اما این وعده محقق نشد و این دو محصول همچنان در صف عرضه باقی ماندند.
معاون سازمان راهدارى و حمل و نقل جاده اى، گفت‌: خسارات سیل سوم و چهارم فروردین به 9000 کیلومتر انواع راه و 5500 ابنیه فنی خسارت وارد کرد.
مدیرعامل پتروشیمی فجر گفت: در پایان اسفند ماه سال گذشته، سود خالص این شرکت 734 میلیارد تومان بوده که این رقم حاکی از افزایش 24 درصدی سود خالص این شرکت نسبت به سال مالی 96 است.
رشد شدید شاخص های بورس اروپایی باعث افزایش چشمگیر ثروت برنارد آرنو شد.
ارزش کل بازار فرابورس و شاخص این بازار (آیفکس) در پایان معاملات اسفند 98 به ترتیب رشد 6 و 7 درصدی را به ثبت رساندند.
بیشترین نرخ تورم ماهانه خانوارهای کشور در اسفند 98 مربوط به استان‌های خراسان رضوی و همدان با ٢,٧ درصد افزایش وکمترین نرخ تورم ماهانه مربوط به کهگیلویه و بویراحمد با ٠.٥ درصد افزایش است.